onsdag den 13. januar 2010

Så kom den endelig....

Så var den klar til afhentning efter mange forgæves opkald til Expert.
Fik mit ønske opfyldt juleaften og fik min røde Tangent radio med cd afspiller.
Men da vi satte en cd i, sagde den bare no disc.
Rimlig træls, når man lige har fået den i gave.
Så måtte jeg jo afsted med den op til Expert.
De vidste ikke om de kunne skaffe den i rød, men de skulle gøre hvad de kunne.
Det lykkedes så ikke helt uden problemer, før jeg skruede bissen på.
Syntes det er ærgeligt, de behandler deres kunder på den måde.
Men efter mange opringninger, fik jeg den idag.
Så nu er den sat til og jeg nyder at kunne hører cd i køkkenet.
Har hørt Rasmus Seebach hele eftermiddagen imens jeg har bagt pølsehorn.....



         


2 kommentarer:

  1. Super sød radio...minder af udseende om de gamle transistorradioer...håber at lyden er bedre i denne...

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Er forresten stor fan af Rasmus Seebach...dejlig musik og skønne tekster...:-)

    Lisbeth

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.