torsdag den 4. februar 2010

Fine lys med Greengate blomster...

Hej Allesammen.

Syntes lige i skulle se mine fine lys, som jeg har lavet.
Der skal ikke meget til for at få lidt hygge til billige penge.
Købte lys i Jem og fix til 10 kr for det største og 5 kr for det mindste.
Så fandt jeg en Greengate serviet i samlingen og klippede roserne fint ud.
Limede dem på lysene med decopage mat lak fra panduro.
Og Vupti... var der de fineste lys til mit fad.

Igår fyldte jeg 45 år og havde en dejlig dag, fik en masse fine Greengate ting og penge til at købe mere Greengate hi hi...
Men den bedste gave jeg fik, var noget af en overraskelse.

Min mand og drengene havde i dybeste hemmelighed købt 2 billetter til mig til Dansk Melodi Grandprix i Aalborg, så måtte jeg selv vælge hvem jeg ville ha´med
Valget blev min mand, så det glæder jeg mig helt vildt til, har nemlig altid været vild med Grand Prix, selvom der er nogen der syntes jeg er underlig.... men jeg elsker dansk musik.









2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det da bare de skønneste lys, dem gad jeg godt have:o)
    Og tillykke med fødselsdagen og rigtig god tur til melodi grand prix;0)
    Knus Sofie

    SvarSlet
  2. Nøøj, det ville da være FANTASTISK;0) Skriver du lige din adresse ved når du sender? Jeg kunne måske finde noget spændende og "bytte" med;0)
    Knuser

    Anne-Sofie Nørholm Hansen
    Solbakkevej 9
    9800 Hjørring

    Tuusind tak!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.