fredag den 4. juni 2010

Morgenrunde i haven



Sikken et skønt vejr, det kan da kun blive en dejlig weekend.
Har lige været en tur i haven og nydt den dejlige sol og alle de blomster der er sprunget ud.
Der findes ikke noget så skønt, som duften af syrener:-)
Og imorgen skal min veninde og jeg på bagagerums marked i Viborg.
Det er bare det bedste marked i Nordjylland.
Bagefter skal vi finde et sted og nyde en let frokost.
Måske ender vi på Savilla, der blir bare super hyggeligt..

God weekend til jer allesammen...



4 kommentarer:

  1. Hei:)

    For noen flotte blomster:):)

    Ha en strålende helg i fin været:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. Hej Susi...

    Åhhhh hvor jeg savner min Montana. Den var lige stor som din,men kunne ikke tåle vinteren.
    Syrener har vi, blå og hvid. Jeg har lige fyldt 3 krukker med de hvide, de holder nok kun weekenden over vil jeg tro.
    Pæonerne har masser af store skønne knopper og hvor jeg glæder mig til de springer ud..:-o)

    I morgen skal jeg og mine 2 døtre til Frederikshavn's blomsterfestival.
    Jeg er først og fremst på jagt efter clematis, så det skal blive spændende at se hvad jeg falder for.

    God weekend Susi.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  3. Nydelige blomster :-) Dessverre har ikke syrinene blomstret enda her - det har vært for kaldt :-( MEN da har vi noe å se frem mot :-D

    Kos deg på marked med venninnen din og riktig god helg!

    Klem fra Siv

    SvarSlet
  4. Hej Susi.. Åhh hvor ser det bare fint ud!!
    Ha´ en dejlig og hyggelig weekend med din veninde!!Knus fra mig:-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.