tirsdag den 31. august 2010

Lyserøde stole.

Så! blev de to af stolene klar og se lige en farve, man får helt lyst til at spise den.
Læg mærke til den lave stol, den er lidt special.
Den passer bare perfekt i vores entre, som er smal.
Købte den da vi var på ferie i Hundested, hos en rigtig sød pige, som tit tager til Sverige og finder de fineste ting og sager.
Købte også en lille væg reol af hende til billige penge, den skal lige males, så kommer den på bloggen.
Stolen har jeg fundet fire ens af og syntes den ene skulle ha´en anden farve end de andre tre, som blev hvide.
Og jeg har ikke fortrudt, den lyser dejligt op i hele stuen.
Farven må i ikke spørge om, da jeg selv har blandet den.
Kurven fandt jeg på bagagerums marked, fandt faktisk to af dem.
Men den ene der var lidt større, fik min veninde Maria lov til at købe.









12 kommentarer:

  1. Hvor er stolene blevet rigtig fine!!
    Altid dejlige billeder med skønne pastelfarver.
    Men hvor har du dog plads til alle de stole og små taburetter? Hihi. :-)
    Knus Line

    SvarSlet
  2. Hej Line.
    Det er også ved at knibe med pladsen.
    Men kan simpelthen ikke stå for stole og taburetter.
    Den sidste jeg har købt, skal min veninde ha´imorgen istedet for en blomst.
    Så håber jeg hun blir glad.

    SvarSlet
  3. Nøj - de er blevet flotte, dine stole. Du er rigtig god til at finde de helt rigtige pastel farver.
    Knus MARIANNE

    SvarSlet
  4. Hej Marianne.

    Tak skal du ha´.
    Men det er faktisk lidt svært at få lige den farve jeg vil ha´, derfor måtte jeg prøve mig frem og ulempen ved det, er at jeg ikke lige kan ramme den samme farve igen.
    Har været hos maleren mange gange og købt farveprøver.
    Men de kan bare ikke ramme lige den, jeg ønsker mig.
    Den rigtige lyserøde, som jeg elsker kan kun købes i Sverige og England.
    Så næste gang jeg kommer til Gøteborg, køber jeg vildt ind.

    SvarSlet
  5. Bare lekkert å se på!
    Får så meget inspiration her :-)

    klem Kristine

    SvarSlet
  6. Hej Susi,
    super fine stole og farve..:-o)
    Hvor er du både kreativ og aktiv.
    Jeg har luget en masse brændnæller i dag, må jo passe på mens solen skinner. Og man ikke blæser væk..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hvor er de lækre stolene, der er sådan lidt marengs/softice over dem :-)

    SvarSlet
  8. Du er da bare god til at finde fine ting...og sætte dem godt i stand...mums... :o)

    SvarSlet
  9. Tak allesammen.
    Det er så dejligt, når i kan lide det jeg laver.
    Det gør mig så glad:0)
    Mange Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hej susi
    Rigtig flotte stole du har fået dig der!!
    Knus louise:-)

    SvarSlet
  11. Så fint ... vildt sød den lille af dem...
    du har en god evne til lige at finde det rette.. syntes aldrig lige det rigtige er der eller også koster det en formue... så sig endelig til hvis du rydder ud ;0)

    SvarSlet
  12. Super yndigt og hyggeligt, man bliver jo helt glad i låget af de fine billeder :)
    Iben.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.