fredag den 13. august 2010

Store Bagedag.

Idag har der været fuld gang i ovnen.
Har bagt fem forskellige slags bagværk,sammen med min svigerdatter.
Pølsehorn,boller,kanelsnegle,hindbærboller og brunsvigerboller.
Så nu er vi bare bombet...
Det skal gøre godt med en dejligt varmt bad, føler mig helt fedtet.
Opskriften er fra Amo´s Store Fødselsdags Bagebog.
En super nem opskrift og dejlig, når man kun skal lave en grunddej.
Absolut ikke sidste gang vi bruger den.
Har stadig noget remonce fra kanelsneglene tilbage.
Så det har jeg lagt i køleskabet.
Så kan vi lige trylle en Brunsviger frem en af dagene, måske skal den pyntes med slik...




Her har vi Kanelsneglene.





Her har vi Brunsvigerbollerne.




Her har vi Hindbærbollerne.





Og sidst men ikke mindst Pølsehornene.

11 kommentarer:

  1. Så mycket gott du har baket,skulle du ikke kunde lägge ut recepten/oppskriften. Skulle vara kul og prova bake något nytt. Fin blogg med fina bilder har du. Önskar dig en jätte fin helg! Kram Rachel

    SvarSlet
  2. Jeg er ganske enkelt IMPONERET !!

    Med hensyn til din nye blog, så kunne jeg faktisk bedre lide den gamle, hvor man meget bedre kunne se alle dine skønne ting og dit søde smukke lyse farvedejlige hjem... men det er jo bare min mening...
    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  3. Hej Loppe.

    Det kunne jeg også selv.
    Men jeg fik rodet så meget, at jeg ikke kan finde den igen.
    Jeg er også pisse træt af det.
    Men håber du besøger mig alligevel, det er så hyggeligt, når du har været her:0)

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Hvor ser det bare lækkert ud. Jeg bliver meget lækker sulten :-) Hvilket jo ikke er særlig smart -ss- Skøn blog du har med dejlige farver og billeder.
    Hilsen Vibeke

    SvarSlet
  5. Det her ser sååå lekkert ut! Så flink du har vært, og så flotte bilder du har tatt. Eg elsker Green Gate:))
    Ha ein skjønn kveld!
    Klem:)

    SvarSlet
  6. Det var da fantastisk så meget du har bagt, skal du selv spise alt det?
    mums, dejligt ser det ud - og så alle de fantastikse Greengatesager - utroligt.

    SvarSlet
  7. Hej Sussi.

    Nej! det kan jeg vist ikke tåle, men det er rart man kan putte noget i fryseren...
    Og så var det jo så nemt, når det var samme gærdej til det hele.
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Uhm, hvor ser det godt ud. Mit mundvand begynder helt at løbe ;)

    SvarSlet
  9. Hmm..hmm...dette så deilig ut!! For et utrolig vakkert og nyyydelig innredet hus du har...skjønne bilder man kan drømme seg helt bort i! Ha en fin søndag. Klem fra Jorunn

    SvarSlet
  10. Hei
    Så flink du er til og bake.
    Koselig blogg du har.
    Så trivelig at du følger bloggen min.
    Klem Synnøve

    SvarSlet
  11. Mmmmmm er helt lækkersulten nu!! :) Må vist have gang i bageriet i morgen :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.