onsdag den 8. september 2010

Så blev den gamle Formningsreol færdig.

Endelig kunne jeg sætte min reol på plads, har bare glædet mig så meget.
Kenneth har lavet lidt ændringer på den.
Skåret en pynte kant med buer, og sat op under den ekstra hylde, han lavede for oven.
Så har han fjernet de stænger der sad, da jeg syntes, de var for køkken agtige.
Istedet har han sat et bræt på, hvor han har fræset en fin kant og sat " gamle " knager på.
Og en lille gammel knage, som jeg havde i gemmeren er skruet på siden, så jeg kan hænge lidt pynt.
Og så er den jo blevet lyseblå.
Har lavet lidt slid og kanter rundt omkring, så den bevarede det gamle look.
Så nu er den sat på plads i stuen og jeg er vild med den...
I kan se i et af mine tidligere indlæg fra August, hvordan den så ud inden vi gik igang.














17 kommentarer:

  1. It looks so fabulously beautiful - i love it! Have a nice day. Greetings. Tanja

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er den blevet lækker!
    Det ser rigtig godt ud, han er dygtig ham din mand Kenneth. :-)
    Ha' en god uge.
    Knus Line

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare blevet fin! I kan jeres håndværk dig og din mand:) Nydelig farve!
    Knus; Heidi

    SvarSlet
  4. Hej Susi.. Sikke flot den er blevet!!Og farven er rigtig fin!!
    Altid dejligt med "nye" møbler;-)Ha´ en dejlig dag! Knus Louise:-)

    SvarSlet
  5. Hold fast! hvor er den blevet kanon flot.
    Gid den stod hjemme i min stue.
    Hvis du nogen sinde skal af med den, er jeg helt klart køberen:=)
    Bor jo ikke så langt fra dig (Aalborg)
    Så det ville være nemt at smutte forbi.
    Jeg tror jeg skal ud og finde sådan en mand, som du har, han er da guld værd.
    Knus Emma

    SvarSlet
  6. Oioi,så lekker den ble,herlig farge og du har pyntet så fint. :) Nyt dagen. Klem.

    SvarSlet
  7. Du har fått deg en nyyyydelig reol,elsker den skjønne lyseblå farven! Og det er jammen ikke så dumt det du har inni heller....jeg kunne tenkt meg både det og reolen jeg :)))))

    SvarSlet
  8. Oj, så flott den ble! Riktig lekker! Og så mye fint du har inni reolen:-)

    SvarSlet
  9. Wauw - jeg mistede helt pusten. Den ser altså godt ud. God arbejde. Og så kunne du desværre godt finde plads til den. Havde jo håbet - :)
    Knus MARIANNE

    SvarSlet
  10. Gud hvor er den SKØØØØØØØØØØØN - sådan en vil jeg også ha' - NU!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  11. Super flot...
    du ka'bare det der... ;0)

    SvarSlet
  12. Hold da op hvor er den blevet fin!
    Jeg må snart hive meg rundt og finne den maling du tipset meg om :-)

    KLem Kristine

    SvarSlet
  13. Tillykke med det fantastiske resultat.. Det er da den skønneste lyseblå farve...

    Han er fil´me dygtig ham din Kenneth, og du har jo virkelig sans for stilen !

    GLÆDER MIG TIL AT SE DIT JULEPYNT I ÅR *<,;oD

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  14. Hej Tøser.

    Tusind tak for alle de søde kommentarer.
    Og ja!! jeg er også selv helt vild med den lyse blå farve.
    Var ellers ved at fortryde og male den hvid( det ved man hvad er).
    Men det var godt jeg ikke lod mig overtale:0)

    Ha´en dejlig dag allesammen.
    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Hej Susi!
    Flot flot er den blevet :-)

    SvarSlet
  16. Wauw, hvor er den smuk, Susi - du er ferm til at få ting til at lækre ud.
    Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet
  17. Jeg siger også WOW...den blev superlækker..:-)
    Vi er vidst mange der misunder dig din handyman.

    Rigtig god weekend fra Lisbeth

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.