torsdag den 11. november 2010

Maileg nisser.

Idag kom posten med de to Maileg nisser jeg havde bestilt hos Designerleg.dk de er så fine.
Sammen med nisserne, havde jeg også bestilt denne fine natkjole med ternet trusser til min kanin.
Man behøver jo ikke købe ny kanin hver gang, man ser dem  nyt tøj.
De har faktisk rigtig meget løst tøj til salg, og på den måde, har man jo fået en ny kanin til billigere penge.

Hvis nogen skulle få lyst til at besøge Maileg´s gårdbutik i Herning. Så har de åbent de næste fire weekender.
Man kan spare mange penge.
Og de tager dankort:0)

Åbningstider:
Fre: 13-15
Lør: 10-12

Adressen er Kiderisvej 14
7400 Herning
Du finder vejen her hos Krak.




7 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin frk. kanin :-)

    SvarSlet
  2. Der sidder de jo rigtig fint,Hvor er de søde.Knus Else

    SvarSlet
  3. Hej Susi,

    De er skønne de nisser! Jeg er selv helt V I L D med Mailegs ting og køber regel lidt nyt derfra hvert år til jul. Jeg E L S K E R bare de nisser, specielt hvis de har strikkede kjoler og hæklede veste m.m. på, præcist som de to du nu har købt. Jeg har også en Maileg kanin i gul hælket kjole, som kommer frem hvert år til påske, måske skulle hun have en rød kjole her til jul og have lov at komme frem igen. Når jeg ser dine nisser, kan jeg næsten ikke vente med at finde mine frem fra kasserne - i det hele taget glæder jeg mig sådan til at skulle pynte op til jul ;0) Kærlige hilsner Anne

    SvarSlet
  4. Build a rabbit kaninerne er skønne - og det er nisserne også.

    SvarSlet
  5. De er skøøøøøøønne, grisen også...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Skønt med flere Maileg nisser, jeg synes faktisk dem du har købt med "strik" er ret flotte og en fin julekjole til din kanin. Jeg køber også hvert år til jul et par nye Maileg nisser til samlingen.
    Skøn weekend til dig
    Knus Annette

    SvarSlet
  7. Så søt og fin !
    Hjertelig kveld.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.