mandag den 20. december 2010

Familie forøgelse...

Igår var vi en tur i Aarhus for at besøge vores dejlige Farmor, som snart bliver 90 år.
Det var så hyggeligt, hun er bare en dejlig " Kvinde".
Inden vi kørte over til Farmor, måtte jeg lige en smut ud til den gamle gård Waldo.
Der er så hyggeligt, især her i julen, hvor de serverer gløgg og æbleskiver.
Da jeg kom ind i butikken, fik jeg en dejlig besked, om at der var 40% på alt julepynt fra Maileg, Walther og Co, Aspegren, samt Medusa.
Så jeg fik udvidet nissefamilien med tre nye Maileg nisser.
Og så var jeg så heldig, at finde to Greengate kopper fra den gamle serie, som jeg elsker, til bare 50 kr stk.
Havde håbet der var mere Walther og Co, men det var desværre væk.
Det var faktisk hos Waldo jeg købte noget af mit det første Walther og Co.
Så tøser hvis i kommer forbi Aarhus, er jeg helt sikker på, i ikke vil fortryde, hvis i lige kører indenom Waldo.
De har så mange fine ting og sager og er helt klart et besøg værd.
Her får i lidt stemningsbilleder fra butikken.

Hyggelig gårdhave hos Waldo.


Stort udvalg af julepynt.

Mine Nye Nisser.

Og en lille tromme, kom også med hjem.


Et hjerte, en rulle bånd, samt to fine krus fra Greengate.


5 kommentarer:

  1. Nøøøøøj da Susi,ja her har du da været heldig igen igen.Tror jeg bor det helt forkerte sted :-)De fine nisser har fået sig et fint hjem.Rigtig dejlig mandag til dig.Kra Else

    SvarSlet
  2. Iiiiihhhhhh hvor lækkert! Havde også planlagt et besøg derud, men endnu ikke nået det ;0( Havde de flere at de kopper, for dem kunne jeg godt bruge? Knus og fortsat god dag.

    SvarSlet
  3. Tak for tip - ser lækkert ud! Susi, må jeg godt låne et eller to af dine tidligere julebilleder til en lille "god-jul"-collage på DIB? Knus; Heidi

    SvarSlet
  4. Hej Anne.
    Det var desværre de sidste to jeg købte.
    Men tag og kig derud, de havde mange fine ting.

    Hej Heidi.
    Det kan du tro du må, det glæder mig kun, at du vil bruge mine billeder.

    Julknus Fra Susi

    SvarSlet
  5. Sikke da nogle fine nisser du har fået købt og ikke mindst kopperne. Det lyder som en lille udflugtstur, når vi alligevel skal til Aarhus. Håber de stadig er gode tilbud mellem jul og nytår.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.