søndag den 16. januar 2011

Genbrug...

Der sidder de sødeste mærker på Varene fra Greengate i deres nye kollektion.
Først blev jeg lidt træt af, de ikke var som de gamle, så jeg kunne lave flere tændstiksæsker.
Men nu hvor jeg har fundet noget andet at bruge dem til, går det nok.
Syntes det frisker et gammelt glas helt vildt op.
Kunne også være sødt på et dækket bord med lys i sylte glasset og et af deres fine mærker.
Nu hvor vi er mange der skal holde konfirmation til foråret.
Så er det jo en god ting med lidt genbrug.
Håber i kan bruge ideen...


4 kommentarer:

  1. Det er da en god idé. det ser smadder sødt ud.

    SvarSlet
  2. sweet!!! god idé!

    klem beate

    SvarSlet
  3. Kære Susi, kan altid bruge dine ideer. Lige nu samler jeg på ideer til min datters konfirmation. Det ser super sødt ud! Knus fra Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.