torsdag den 27. januar 2011

Projekt barnevogn er færdig.

Så blev jeg endelig færdig, med min mands hjælp.
Han har lavet nyt håndtag i træ og spraymalet selve jern håndtaget hvidt.
Som i kan se, valgte jeg at male barnevognen lyseblå.
Og med en lille blomst og lidt pynt på kalechen, syntes jeg bare den blev kanon.
Er sikker på mine tøser, der kommer på besøg ind imellem bliver glade for den "nye" barnevogn.
Til sidst fik jeg syet en madras,dyne og pude til vognen.
Overraskelsen var denne lille fine vimpel ranke, det var ikke det nemmeste, når den skulle være så lille.
Men syntes den blev rigtig sød.
Håber i kan bruge ideen, hvis i falder over en gammel vogn eller måske har i en i gemmeren.
Det har været et rigtig hyggeligt projekt...
Hvis i ikke kan huske, hvordan den så ud inde jeg gik igang, kan i se den Her.






20 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin... :o)

    SvarSlet
  2. Super sød er den blevet.
    Her køres der rundt med en i den klassiske røde farve, men når den er færdigkørt er dette en oplagt idé, og vimplen er lige prikken over i'et.

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn. Og den passer jo perfekt ind i din fine stil. Godt arbejde:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare blevet fin, havde gættet den skulle være lyseblå, da jeg som fast læser, har luret at lyseblå er din ynglinsfarve. Der er nogle små piger, der kan glæde sig.

    SvarSlet
  5. Susi for søren.... hvor er den da bare blevet super flot. Hvem der da bare havde en lille tøs'pige der gad det der med dukker, dukkebarnevognsflagranke og det hele - helt fantastisk, men det er det jo som oftest når det kommer her fra ;o)

    Rigtig dejlig aften.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  6. Ååå såå lekker den ble da,flink du er.
    Klem:)

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet sød. Den er jeg helt vild med :) Den vil enhver pige elske at lege med.
    Knus

    SvarSlet
  8. Tak hvor er i bare søde.
    Bliver så glad når der er nogen, der kan bruge mine ideer.
    Det er derfor jeg startede min blog, så jeg kunne dele det med andre.
    For her hvor jeg bor, er der ikke så mange der går op i bolig og kreative ting.
    En nogen jeg kender.
    Så det er virklig dejligt, når nogen kan bruge ens ideer.
    Så tak for alle jeres søde kommentarer, det varmer...
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  9. Den er da bare blevet super duper sød.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  10. Hvor er den skøn, det kan være at jeg skulle dykke ned i kælderen og finde den gamle røde frem. Det vil helt sikker pynte med en ny farve.

    SvarSlet
  11. :) NICE.....wery nice end sweet!
    laualau

    SvarSlet
  12. Så SØT den vart! Bloggen din er så fin!:)
    Klem:)

    SvarSlet
  13. Hvor er den blevet sød! Knus Anne

    SvarSlet
  14. QUE LINDO EL COCHECITO DE MUÑECAS ....YO TENIA UNO DE MIMBRE.
    SALUDOS.

    SvarSlet
  15. Så fin den ble! Superherlig! :)

    SvarSlet
  16. Hvor er den altså blevet flot, jeg er dybt imponeret over alle de gode ideer du har.
    Kan du ha´ en god weekend
    knus fra Jo

    SvarSlet
  17. Altså Susi du ryster jo det ene smukke projekt efter det andet ud af ærmet. Hvor er den blevet helt igennem yndig. Og hvor er det forfriskende at se den i en sart lyseblå frem for den velkendte røde. Jeg tror nok lige der er nogle tøse-børn der bliver lykkelige.
    Rigtig god weekend.
    Kram fra
    Betina

    SvarSlet
  18. Hvor er den bare super fin Susi, kunne min datter bruge i hendes vognpark ;)
    Må jeg holde øje med på div. genbrug/loppemarkeder.
    Smil fra Pia

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.