lørdag den 9. april 2011

Puder til Christoffer´s værelse.

Så er jeg gået igang med at sy puder til Christoffer´s værelse.
I får lige en lille smags prøve:-)
Trykket  med Olsen Banden har jeg fundet på nettet og kopieret over på hvidt bomulds stof fra Stof og Stil.
Så har jeg syet en sort kant, med kant bånd også fra Stof Og Stil.
Mangler to puder mere i samme stil og tre i Lilla.
Så jeg må se hvor meget jeg når idag.
Håber i kan lide den, min søn er godt tilfreds, så det er jo dejligt.
Det er ikke altid nemt at gøre de teenager tilfreds:-)
Kenneth har også malet den gamle kommode sort, som jeg fandt på loppemarked til 30 kr sidste sommer.
Den passer lige under skrå væggen på Christoffer´s værelse.

Ps. Har tilføjet de sidste to puder med overførsels billeder, så mangler jeg kun de lilla, de kommer senere.







Kom til at stryge lidt henover Keep Calm billedet, men det syntes Christoffer kun var fedt, så den blev sådan.

Det tryk i ser her, har jeg ændret bynavnene til byer der betyder noget for Christoffer.
Hundested fordi her er han født.
Farsø fordi han bor her.
Brøndy IF som han er stor fan af.
Barcelona, som han også er fan af.








11 kommentarer:

  1. FEDE PUDER - og suveræne ideer - har vist dem til sønnen her i huset - Christoffer, det bliver übertjekket dit værelse.

    Mille http://mille-designlacamara.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Mille.

    Ja! jeg syntes faktisk også de bleve fede.
    Nu har min den ældste søn også bestilt nogen.
    Så det er jo dejligt, de kan lide det man laver.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fede de puder...gad godt vide hvordan du helt præcist har lavet dem :-) Måske en lille bitte DIY kunne komme på tale ;-)
    Tak for en dejlig blog...med dejlige farver!

    SvarSlet
  4. Rigtig smart og flot lavet, men øhh lige hvordan har du fået det over på puderne ???

    Kan godt lide sort/hvid kombinationen og at den bliver holdt hele værelset igennem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hej Lis.

    Motiverne er overført på strygepapir, som du kan købe hos boghandleren eller hos Panduro.
    Så skal du bare udskrive dem på papiret på din printer.
    Der er en nem vejledning med pakken.

    Hej Randi

    Jeg har klippet de to stykker du skal bruge for at sy puden sammen, men inden jeg har syet dem sammen har jeg syet den sorte kant på det ene stykke.
    Det syntes jeg var nemmest.
    Og billedet har jeg strøget på, inden de blev syet sammen.
    Hvis der er noget du ikke kan hitte ud af, så er du velkommen til at skrive igen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Så kul puten ble!
    Knallfin;)
    Og den lille kommoden ble tøff i sort!

    Ha en fin Lørdag Susi ♥

    Klem Line

    SvarSlet
  7. Susi, hvor er du bare god! Er vild med de puder, og forstår godt at Christoffer er tilfreds :-) Glæder mig til at se resten! Knus; Heidi

    SvarSlet
  8. Din blog her er indbydende og inspirerende, og de puder er simpelthen for seje :)
    Jeg er med på at finde billeder og kopiere dem ud på tekstil-papir. Men hvordan får du dem så skarpe i stor størrelse, og hvordan kan du personliggøre teksten på skiltet? Det er SÅ vilde ideer i denne konfirmationstid...
    Tak for kigget fra Trine

    SvarSlet
  9. Hej Trine.

    Jeg har hentet dem på www.walldeko.dk.
    Derinde har jeg dobbelt klikket, så de blev gemt så store som muligt.
    Derefter hat jeg bare kopieret dem ud på 1 A4 tekstilark.
    Selve Olsen banden har jeg klippet ud, så jeg strøg hver enkelt på stoffet, så jeg ikke fik alt det hvide med.
    Vej skiltet har jeg også hentet der og arbejdet med det i Picasa,( det kan downloades gratis) hvor jeg har brugt retouhering og fjernet den tekst der stod og bagefter tilføjet min egen.
    Vil gerne hjælpe dig, hvis du ikke lige forstår hvad jeg mener.
    Så bare skriv igen.
    Men husk når du stryger at gøre det på et hårdt underlag og gerne mange gange, derefter skal det være kølet godt af, før du fjerner papiret.
    Ellers bliver billedet ikke ordentligt sort.
    Har prøvet det, og det bare træls.
    For papiret er ikke helt billigt.
    Men man lærer det efterhånden.
    Skiltet er en super ide til en personlig gave til konfirmanden.
    Håber det var hjælp nok:-)

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  10. Hej Susi
    1000 tak for info.
    Jeg vil forsøge mig, og hvis ikke jeg har heldet med mig, så ber jeg om mere hjælp. Tak igen, fra Trine

    SvarSlet
  11. Utrolig flotte puter, bare digger dem :-) Tusen takk for beskrivelsen, dette må prøves :-)
    Ha en fin, fin dag!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.