tirsdag den 19. juli 2011

Navnebånd fra Ikast Etiket.

Da jeg kom hjem fra ferie, lå der to dejlige ting i min postkasse.
Navnebåndende jeg havde bestilt hos Ikast Etiket og det nye Greengate katalog.
Denne gang har jeg bestilt dem, så de kan stryges på, det gør det hele noget nemmere.
Greengate kataloget blev min eftermiddags hygge igår.
Jeg glæder mig så meget, til jeg skal til Formland  i August og se kollektionen i virkligheden.
Det er nemlig altid meget flottere i farverne i virkligheden.
Farverne er mørkere, især den lyseblå og lyserøde har en lidt forkert farve i kataloget.



2 kommentarer:

  1. Ej hvor er navnebåndene også fine i lyserøde! :)

    SvarSlet
  2. Flotte navnebånd, :-) Takket være dig, har jeg også lige modtaget mine egne navnebånd. Det var din navnebånds "Give Away" fra Ikast Etiket, som åbnede mine øjne for MIT navnebånd, på den måde bliver de ting jeg laver lidt mere personlige. TAK for inspirationen . ♥♥♥

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.