lørdag den 23. juli 2011

Nyt køkken.

Hvis i mangler lidt inspiration til jeres nye eller gamle  køkken.
Så tag lige og kig ind  hos Det Mondæne Skur.
Der er så mange fine løsninger, også selvom man har skråvægge.
Og de materialer de bruger, er lidt rå og  med til at gøre køkkenet helt specielt.
For ikke at snakke om deres lækre Smeg køleskabe og ovne.
Ja! man går helt i svime og får helt lyst til at lave nyt køkken igen...
Men det skal jeg vidst ikke begynde på, så tror jeg manden min flipper helt ud (smiler).
Men mit største ønske til mit køkken er helt klart et Smeg køleskab, når det gamle står af.
Så det håber jeg snart det gør hi hi...
Det kan købes Her.



Det må gerne komme hjem i mit køkken.





1 kommentar:

  1. danke für die schönen bilder und tipps!!!!! liebe grüße aus deutschland, angie

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.