onsdag den 24. august 2011

Lækre sager fra Gabrielle.

Endelig kom posten med de fine sager, som jeg havde bestilt hos Gabrielles.dk
Kunne næsten ikke vente med at se det stof,  jeg havde bestilt, det er super flot og hedder "Dicte Pale Blue".
Skal sy forhæng til vores badeværelse, når det står klar.
Tror det bliver så flot...
Jeg måtte også lige eje et sæt at de fine melaminskåle med blondekant.
Selvom jeg har de gamle uden blondekanten.
Og lidt ekstra dåser til soveværelset.
Samt to æggebæger og en ny brød kurv serviet,og to pudebetræk med den lyserøde blomst, den er jeg bare helt forelsket i.
Og som en lille gave fra Gabrielles, fik jeg det sødeste kuffertmærke fra Greengate Tak søde...















8 kommentarer:

  1. Det stof er altså også bare så fint.
    Var lige omkring Kri-stense i går. hun har lige fået nyt greengate hjem. Så hvis du kommer til aars så prøv at kikke ind.

    SvarSlet
  2. For filen da alle de fine sager du har ;0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det yndigt det stof, det kunne jeg også godt tænke mig i vores soveværelse:-)

    SvarSlet
  4. Hej Susi,

    Nu er det [nok] ingen hemmelighed, at jeg synes man kan fylde sit hjem med FOR meget GreenGate, men... det er absolut fine sager du dér har købt dig! :-)

    Jeg er skåle-freak, og sættet i melamin med blondekant er lækkert-lækkert-lækkert! Er ikke faldet over det i butikkerne... ellers havde jeg ganske sikkert investeret i de tre skåle.

    Go' torsdag! :-)

    [ ♥ Lisbet ]

    SvarSlet
  5. super lækre ting Susi..lige dig ;O)

    Hej og god dag fra Tine

    SvarSlet
  6. Hej Lisbeth

    Gabrielles køre tilbud på det lige nu.
    Det var derfor jeg lige måtte have et sæt.
    Syntes bare det er så flot med den blondkant og blomsterne i bunden.

    Knus Susi

    Hej Tina.

    Ja! der er ikke så meget i vores farver, men så kan dem der har den Franske stil få lidt farver ind i deres hjem.
    Der syntes jeg de har ramt rigtig godt.
    Men jeg er lidt vild med den lyserøde kollektion, som de har lavet i år, så mon ikke jeg skal have lidt af det.
    Har allerede lavet min ønske seddel til Jul, hvis ikke jeg når at købe det inden:-))
    Man kan jo aldrig vide.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Hvor er det fine sager, du har købt. Især stoffet synes jeg er sødt.
    Klem

    SvarSlet
  8. lækre puder -i like- knus Maj-Britt

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.