torsdag den 22. september 2011

Nye Kaffe og the varmere.

Så blev jeg færdig med the varmeren til min veninde Trine.
Den passer til poseholderen, som jeg syede til hende forleden dag.
Vi har lavet en lille byttehandel, hun syer noget til mig og jeg syer noget til hende.
Det slet ik´så dårlig en ide..
Når vi hver især,kan noget den anden ikke kan....
Men samtidig lærer vi også af hinanden.
Jeg fik også to kaffevarmere til Bodum kanden færdig.
De skal bruges til gaver.
Hvis i skulle få lyst til at lave kaffevarmeren, kan i finde mønstret Her!!
Og hvis i har lyst til at finde andre spændende ideer eller mønstre, som i lige står og mangler.
Findes der rigtig mange fine sager her på Creativ Company´s side klik  Her og bliv inspireret.







9 kommentarer:

  1. Kreativiteten vil da ingen ende tage,hvor er du dog god og sikke mange ting du får ud af dine Green Gate stoffer ,nu ligger misundelse ikke til mig ,men jeg kan da godt blive ærgelig over at jeg ikke kan sy og have tålmodigheden til det skønt at se at nogen har .flotte sager Susi knus Maj-Britt :)))

    SvarSlet
  2. Hej Maj-Britt

    Det er ikke ret mange år siden, jeg prøvede at sy for første gang.
    Og da jeg var yngre, havde min mor opgivet at lære mig at sy og strikke.
    Så en dag kom min svigermor med en gave til mig, og det var min første symaskine.
    Så nu!!! kunne jeg jo ikke andet en bare begynde at øve mig.
    Og det er slet ikke så svært.
    Så længe jeg ikke skal ud i det med at sy tøj.
    Det tror jeg ikke lige jeg magter at lære...
    Så det lader jeg alle de andre kreative piger om.
    Så du skal bare øve dig.
    Ærgerligt du ikke bor tættere på, så ville jeg gerne hjælpe dig..

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Ja,det kunne være hyggeligt,sjovt nok har jeg købt 2 gravhunde i Farsø,men det er mange år siden :)) knus Maj-Britt

    SvarSlet
  4. Your blog is wonderful, I love it!

    SvarSlet
  5. glæder mig til at få min flotte tevarmer.
    Skønt med en god nabo...

    knus Trine

    SvarSlet
  6. Hej :-)
    Jeg har netop nomineret dig til en blog award - jeg håber du har lyst til at modtage den.
    Se nærmere på:
    http://skthelena.blogspot.com/2011/09/jeg-har-faet-er-blog-award.html

    Mange hilsner
    Skt.Helena

    SvarSlet
  7. Hej Helene.

    Jeg er meget beæret.
    Men har desværre oprettet Award Fri Zone.
    Håber ikke du er ked af det..
    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Det er helt ok. lidt såret måske.. ;-)
    Synes du har en fin blog - det var sådan set kun derfor :-)

    SvarSlet
  9. Det jeg ked af Helena:-((

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.