torsdag den 8. september 2011

Sød nålepude.

For et stykke tid siden, sad jeg og hyggede mig, inde på en af mine ynglings blogge Shabby- Roses- Cottage.
Og her så jeg en super god ide.
Den har jeg så fået syet idag, efter jeg var færdig med noget, som jeg har haft gang i et stykke tid.
Men!!! det får i først af se imorgen.
Så i må nøjes med Nell´s super ide, som jeg har syet idag.
Jeg valgte en rest Cath Kidston stof og lidt ternet fra Greengate som passede fint til.
Den er super dejlig at have lige ved hånden, når jeg syr.
Jeg har nemlig til vane, at lægge nålene lige ved siden af symaskinen, fordi jeg som regel har glemt nålepuden ved strygebrættet.
Så det er jeg fri for nu.
Og de andre er fri for at træde mine nåle op i fødderne...
Den er sat fast med et bånd, som jeg har syet velco på, men man kan også gøre,som Nell og bruge en elastik, det går lidt hurtigere.

Tak for ideen Nell...













7 kommentarer:

  1. Smart og praktisk - enkel og nem ide - lige til at gå til. Klæ'r symaskinen

    SvarSlet
  2. Very nice and convenient!
    Jarka

    SvarSlet
  3. Super sådan en må jeg da lave til næste kreativ aften, sådan 1 kunne jeg godt bruge på symaskinen
    Dejlig ide....den nupper jeg da lige....

    SvarSlet
  4. super god ide, sådan en vil jeg også sy og montere på min symaskine <3

    SvarSlet
  5. Det er en god ide, som jeg kan bruge.
    Jeg mangler også altid et sted at lægge min knappenåle :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.