mandag den 24. oktober 2011

Lidt hjemmesyet til mine Maileg.

Ja! jeg er forsat med at sy til mine kaniner.
De skal jo også sove godt...
Jeg har fået syet en madras til min den store Small Stuff seng.
Sengetøjet er noget jeg har syet for flere år siden.
Det er syet af en pudebetræk fra Greengate, som jeg engang fik billigt.
Stoffet til madrassen har jeg købt hos Stof Og Stil for nogen år siden.
Fandt nogen meter  i gemmeren.
Nu mangler jeg bare lige at få syet, til den helt lille bitte seng, som jeg engang har købt hos Savillas.
Så kan de allesammen sove sødt.
Og så skal jeg vist til at tænke lidt Jul.



Den nye madras, minder om dem man havde i gamle dage...

Så er de puttet og skal snart have deres middags lur...smiler...




5 kommentarer:

  1. De er bare så yndige. Kan de godt enes når de skal sove i samme ende af sengen ? Min bror og jeg lå altid i hver sin ende af sengen, så gik det.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jamen Susi, så flot de sover. :-)
    Knus Birgitte.

    SvarSlet
  3. Du er bare en ørn til det syning og de kaniner kan man da kun holde af. Super søde. En skøn aften til dig *KNUS*

    SvarSlet
  4. Hej Lis.

    Da vi var børn, sov vi også tit i benenden, den var nu så hyggeligt..

    Hej Birgitte.

    Ja! de er lidt heldige...smiler..

    Hej Gitte.

    Det er så hyggeligt og sy, når jeg har mine gode dag...
    Ville bare ønske jeg havde mange flere og at jeg havde lært at sy for mange år siden.
    Det ville havde været nemt, at man bare selv kunne sy istedet for at være afhængig af andre...mest min Mor..
    Selvom hun gjorde det med glæde.
    Ork!! hun har syet mange puder og gardiner til mig igennem tiden.

    Tak Mor..

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Så koselig og sy til de smp kaninene ♥ De er jo bare herlige;)

    Gleder meg til pakke med rød GreenGate;))

    Ha en finfin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.