tirsdag den 11. oktober 2011

Lækre sager til maden.

Idag var jeg i Aars hos øjenlægen og smuttede lige en tur i Kvickly.
Her fandt jeg min ynglings Balsamico eddike fra Morten Heiberg til bare 10 kr flasken.
Normalt koster den 40 kr.
Så det var et godt tilbud.( der kom også tre i kurven)
Jeg bruger altid hans lækre paprika, karry og timian de er helt suveræne.
Besøgte også lige den lokale grønthandler, som har skiftet ejer.
Den er bare blevet så lækker, med en masse dejlige delikatesser.
Lige sådan et sted vi manglede.
Fik købt noget friskt grønt og er par granat æbler til imorgen, når jeg får tøser til Brunch.
Og denne lækre Ærø Specielsalt med mandler, hasselnødder, havsalt, pinjekerner, pistacenødder og grøn peber.
Den er god til rigtig mange ting.
Bruger den ofte til små kartofler i ovnen eller som drys på min salat...





5 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle lækre ting du har reddet dig. Denne salt kender jeg ikke, men den skal helt sikkert afprøves. Tak for tippet...en rigtig dejlig aften til dig *KNUS*

    SvarSlet
  2. Er også vild med Heibergs krydderier, de smager bare af mere.
    Super godt fund du gjorde der.

    SvarSlet
  3. Du er vist god til at finde de fine sager.

    SvarSlet
  4. Hej susi:) Det var da nogle lækre sager! Med hensyn til kryddersalt, har du så prøvet de forskellige typer man kan købe på saltmuseet i Mariager? Absolut et besøg værd:) Knus Pia

    SvarSlet
  5. Hej Pia.

    Ja! jeg har smagt et par stykker af dem.
    De har dem hos Teslaf i Løgstør.
    De er også rigtig lækre.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.