søndag den 23. oktober 2011

Nyt til min mini Small Stuff seng.

Forleden dag var jeg jo så heldig, at finde den lille Small Stuff seng på tilbud hos en Butik, som havde ophørs udsalg.
Men det tæppe der hørte med, var ikke lige min stil.
Så det har jeg sendt til en blogger, som godt kunne bruge det.
Og madrassen der følger med er så ringe ( det er den også til den store).
Så idag har jeg fået syet nyt sengetøj, madras og et sengetæppe til sengen.
Sengetæppet kan også bruges som legetæppe, når tøserne leger med det.
Det små ternet stof har jeg købt i Stof og Stil. ( har brugt for ca 5 kr)
Købte nemlig 25 cm og har kun brugt lidt over det halve.
Det stribet m. blomsterne er et viskestykke fra Greengate.
Så nu passer det ind herhjemme.
Man bliver lidt grebet af at sy sådan noget småt noget.
Får helt lyst til at sy noget mere.
Det jo hurtigt gjort og rigtig sødt...










8 kommentarer:

  1. De er da mere end almindelige nuttede. Åhhh hvor er det sødt :o)

    SvarSlet
  2. Det er da bare mere end almindelige sødt. Åhhh hvor nuttet

    SvarSlet
  3. Iiih altså, jeg er vild med den seng. og sikke kreativ du er :)

    SvarSlet
  4. Rigtig yndigt. Jeg synes de er rigtig søde, dine kaniner og sikke en fin seng du har udstyret dem med.
    Du er utrolig dygtig til at lave ting, lækkert at komme her på din blog.

    God søndag aften til dig og dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Hej Susi.

    Hvor er det blevet sødt det nye sengetøj du har fået syet.

    Ja man kan hurtigt blive bidt af at lave små ting.
    Jeg er lige nu ved at strikke småt tøj til min venindes ene drengs lille bamse, for den fryser jo når det bliver vinter og ikke har noget tøj på, så sidst jeg var på besøg kom han og spurgte om jeg ikke også kunne lave vanter og strømper til den lille ligesom det jeg havde lavet til den store bamse. Og jo selvfølgelig kunne jeg da det, så lige nu er der små blå strømper på pindene.

    Håber du har haft en god weekend.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  6. Jamen Susi.
    Hvor er det sødt. Man får jo helt lyst til at lege lidt med alle de fine sager :-))
    Her hos mig er der gået "svamp" i det hele. Måtte jo lige prøve opskriften på de fine svampe du viste igår. Og nu kan jeg slet ikke stoppe igen. Men jeg løber vel tør for garn før eller siden :-))
    Rigtig god aften til dig og dine
    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Så søte de er de smaå kaninene dine :)
    Fin seng og fint sengetøy har de fått også.
    Klem fra Tine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.