lørdag den 22. oktober 2011

Så blev bordet færdigt.

Kan i huske det gamle bord som  jeg fandt hos Sjølunds Marskantik i Viborg.
Det er nu blevet malet hvidt og er sat på plads i stuen.
Og passer perfekt lige der, hvor kommoden stod.
Hvis i ikke kan huske, hvordan det så ud, inden det blev ordnet, kan i se det Her!
Jeg er bare så tilpas med det og har gået det meste af dagen og bare nydt, at jeg endelig syntes, der blev ro i stuen.
Det eneste minus er, at jeg mangler mine skuffer til alt mit grej...
Men man kan jo ikke få det hele.









15 kommentarer:

  1. Hej det er da bare blevet super fint. ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. Super fint ♥
    Ha' en dejlig lørdag

    SvarSlet
  3. Du er sørme en dygtig og inspirerende pige! Jeg kigger meget tit ind hos dig, men lægger ikke kommentarer. Og det er jo lidt tarveligt.

    SvarSlet
  4. Dear Susi,

    It looks fantastic!!!
    Really great work...

    Many lovely greetings,
    Nell

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet flot.
    God lørdag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare godt ud. KH 10na

    SvarSlet
  7. Hei og god morgen, dette ble o kjempefint!! Du er kjempeflink å lage det koselig hos deg, mange fine ting å se på her på bordet! Nyt dagen! Mvh Marianne

    SvarSlet
  8. Hej
    Super fint bord du der har fået istandsat.
    Og den blomstrede lampe du har stående... Jeg har en magen til, og elsker den. Jeg har egentlig aldrig set denne blomstrede version andre steder.
    God weekend

    SvarSlet
  9. Nøj, hvor er bordet blevet flot Susi!
    Altså, jeg er jo himmelhenrykt over at have fået kommoden, for endelig kan jeg få plads til alt mit grej i skufferne, hihi;-)
    Ha en fin lørdag

    KNUS Pia

    SvarSlet
  10. Hej Susi.
    Gid jeg var ligeså flittig som dig! Både med loppefund, maling og blog. Det er så fint det du tryller med!
    Blog hilsen Skipper

    SvarSlet
  11. Så veldig fint det ble - skjønner godt at du ble fornøyd :-) Vi har et akkurat likt bord på landstedet vårt, og vi bruker det som kjøkkenbord :-D Vårt er trehvitt, men med blå ben - o du vil kan du følge linken og se: http://snertnesneller.blogspot.com/2011/09/nytt-kjkken-pa-landstedet.html

    Riktig god helg - klem Siv

    SvarSlet
  12. Det ser bare rigtig fint ud....

    Kender godt det der med, når man er tilfreds med en ny "opstilling". Så sværmer jeg også sådan rundt om det hele tiden, og bare nyder at det er sket noget nyt....

    Har også frygtelig meget lyst til at flytte om lige for tiden... Her er bare alt for lidt plads til det.... Og jeg kan ik rigtig finde ud af hvad jeg skal lave om!!!

    Go weekend

    SvarSlet
  13. Super FEDT bord! Men kan sagtens sætte mig i manglen på skuffer til diverse ting og sager! Puha, det er somom man aldrig helt får plads nok til det hele... Og det kan da ikke "kun" være fordi, man konstant slæber flere ting hjem...:-S
    Go' lørdag!

    SvarSlet
  14. Det bordet er knallfint Susi;)
    Akkurat et slikt et ønsker jeg meg og... Og så lekkert du har pyntet på bordet ♥

    Ha en finfin lørdag!

    klem Line

    SvarSlet
  15. Hvor ser det bare godt ud. Jeg kunne virkelig tænke mig at gå en tur rundt i din stue. Det er bare så flot.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.