torsdag den 3. november 2011

Lækkert til Jule rengøringen.

Igår var vi en tur i Netto for at handle.
Og endelig fik jeg fat i Frk. Flid´s  rengøring´s midler.
En flaske til bare 15 kr.
Jeg kan varmt anbefale disse flasker.
De er milde mod  hænderne og dufter dejligt.
Jeg tror faktisk aldrig, at jeg har oplevet et rengørings middel, der er så godt og mildt imod mine hænder.
Når man tørre af med det, behøver man ikke tørre efter med vindues puds, for det efterlader ingen striber.
Det er da bare en god ting...

Hvis i har lyst til at kigge nærmere på deres produkter.
Finder i dem  Her!



6 kommentarer:

  1. Dem har jeg da set, og synes de så fine ud,men det er jo ikke nok, vel ;)
    Så synes det er fedt at få dem anbefalet af en der faktisk har prøvet dem.
    Forsat god torsdag, klem!

    SvarSlet
  2. Jeg vil også gerne anbefale dem! De er ligeså gode som det dyre Isabella Smith Maison Belle, men bare meget billigere. Jeg har meget tørre og sarte hænder, så det er skønt at kunne gøre rent uden handsker på. Samtidig synes jeg faktisk også det er bedre end alt muligt kemikaliebras man kan få. I love it! :D

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Har også prøvet opvaskemidlet og det er super godt. Det er jo også nogle fine flasker og det gør jo bestemt heller ikke noget. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Tak for din söde kommentar på min blog . sikke fine flasker har desväre aldrig set det i Sverige . Knus Karina

    SvarSlet
  5. De så riktig gode ut! Dem har vi nok ikke i Norge.
    Så koselig julekassen din fra HouseDoctor er!!! og alt det andre du fikk tilsendt! Ja, nå kan du glede deg til jul:)
    Ha en fin novemberaften!
    Klem:)

    SvarSlet
  6. Ditte- ja! dem kan du roligt købe, så skynd dig i Netto.

    Pernille- Ja! de er nemlig til at betale og Jeg har ikke mindre en fem flasker fra Isabella, som jeg ikke gider at bruge.
    De er alt for hårde ved mine hænder.

    Anne O- Har ikke lige fået prøvet den endnu, så den må jeg have næste gang:-)
    Og ja, det gør ikke noget de står fremme, så fine er de.

    Karina- Håber de en dag får det i Sverige.
    Ellers kan de købes hos flere netbutikker.

    Husmann- Håber også de når til Norge en dag.
    Ja! er den ikke fin den kasse.
    Er også vild med den.

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.