fredag den 18. november 2011

Søde Julekort

Jeg bliver altså nødt til at vise jer nogen søde kort, som jeg fandt hos vores lokale genbrug idag.
De er bare så søde...
Samtidig vil jeg vise jer endnu engang, hvor lidt der skal til, før man kan forandre noget,
man finder til små penge.
Jeg købte to hvide juletræer i Bilka, sidst vi var ude at handle til 19 og 29 kr.
Nu har de fået lidt maling og en pakke som pynt fra Medusa.
De fik også lige lidt sne drysset på sig.
Det kan man tage af efter Jul, hvis man har lyst til at bruge dem, selvom julen er forbi.
Håber i kan bruge ideen.
Er sikker på børnene også vil syntes, det er rigtig hyggeligt at male sit eget juletræ til deres nisser.







11 kommentarer:

  1. Ja, de julekort er skisme nuttede. Og hvor er du bare en mester til at få meget ud af lidt ;)
    Tænkte ellers på dig i dag, en god tanke, og den involverede juleboller fra Læsø, dem skal jeg snart bage, tak fordi du delte opskriften med os sidste år.
    God weekend!

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Hvor er de juletræer "fede" Overvejer om jeg må ha lavet et par stykker til kolonihaven.

    Kan du ha en skøn aften.

    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Hej Annette.

    Ja! der kun de stå rigtig flot.
    Sammen med alt dit det lyserøde.

    Også dejlig aften til jer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Ditte.

    Ja! de var slet ikke til at stå for.

    Fik bare lige en ide, da jeg stod med dem ude i Bilka, så de måtte bare med hjem.

    Uhha.. ja! de boller skal jeg vist også snart have bagt igen.
    De er bare så lækre...

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Söde julekort .... Du er så dyktig til at finde ting som ikke koster så meget . Knus Karina

    SvarSlet
  6. Hej Karina.

    Ja! det hænder ind imellem:-))

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. You make very lovly thinks.

    hugs Conny

    SvarSlet
  8. Ej Susi ;0) hvor er de fine de juletræer og så søde kort.
    De minder om de der cristel tegninger.

    SvarSlet
  9. Sikken en god idè Susi !:-) Hvor er de dog bare blevet søde de træer!

    Knus Pia

    SvarSlet
  10. Man finder så meget godt i Bilka til små penge, hvis man har øjnene med sig. hvor er du altså god til lige at se mulighederne for dig :) Julekortene er helt bedårende

    SvarSlet
  11. EEEJJJ fine sager - jeg har godt set de træer i Bilka, og har overvejet at købe dem. Nu kan jeg jo se at de kan blive superflotte, så afsted til Bilka med mig ;-)
    Go weekend

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.