mandag den 16. januar 2012

Flere nyheder til Sommeren 2012

Hvis i lige som jeg har lyst til at se flere nyheder inden for bolig og livsstil.
Kan i se det sidste ny fra Krasiilnikoff Her! 
Der er mange lækre sager f.eks dette fine ophæng til alle dine sytråde.
Men i vil helt sikkert også blive fristet med det nye katalog fra Blommingville, som i kan se Her 
Sidst men ikke mindst, er firmaet Nordal kommet med det lækreste katalog, som i kan se  Her!
Selvfølgelig ligger alle sammen under min kategori Kataloger i venstre side på min blog.

God fornøjelse Tøser!!!







4 kommentarer:

  1. Personligt synes jeg ikke der er ret meget nyt - meget er gengangere for de to sidste år - måske lidt nye farver her og der og lidt tryk - men det er også max.

    De der har været på FORMLANDmessen - kommer hjem med de samme indtryk.

    SvarSlet
  2. Hej Marie

    Det var da så lidt:-)

    Hej Mille.

    Det må jeg give dig ret i, der er rigtig mange gengangere.
    Men det er nok også lidt svært at blive ved med at finde på.
    Syntes også de kopiere hinanden ting lidt for meget.
    De har lidt svært ved at komme med nye ideer, der ikke er kopier af noget gammelt.
    De skulle hellere lave deres egne ideer...

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Men jeg kunne nu nok finde en ting eller to der kunne bruges ;0) Fortsat god dag. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.