fredag den 2. marts 2012

Loppefund og nye tallerkener.

Idag har jeg fået de flotteste middags tallerkener fra Greengate, det er helt sikkert de flotteste de nogensinde har lavet.
Ja! det skriver jeg hvergang de laver noget nyt.
Men jeg siger jer! de er virklig flotte, meget flottere i virkligheden.

Men  min mand fik først hentet pakken fra Gabrielles.dk da det var blevet for mørkt til at tage billeder, så dem må i have til gode til imorgen.
I stedet for vil jeg vise jer nogle andre.
For sidst jeg var på genbrugen, fandt jeg nemlig nogle gamle holdere til tallerkener.

Jeg husker dem tydeligt fra min barndom hjemme hos min mormor og morfar.
Kan se rundt omkring i blogland at det er blevet IN igen at hænge platter og tallerkener op på væggene igen.
Så jeg går lidt og tænker på, om jeg skal have nogle af mine fine tallerkener fra Greengate op og hænge.

Hvad syntes i ville det se tosset ud? 










10 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine tallerkner og mht at hænge dem op, så skal du nok får hængt dem op, så det ser super godt ud, så prøv, de kan jo altid ges ned igen, hvis du ikke bliver tilfreds.
    God fredags aften jeanett

    SvarSlet
  2. De er så flotte at de fortjener at hænge til frit skue!
    Hav en dejlig weekend.
    Knus fra Rita

    SvarSlet
  3. Ååå, så fine!
    Ha en fin helg!
    Nina

    SvarSlet
  4. Hmmm.... det ved jeg nu ikke.
    - bare ikke for mange ;0)

    SvarSlet
  5. Flotte, særlig den sidste..:-)
    Jeg vil nu foretrække en tallerkenrække. Har hørt at de holdere man kan hænge platter op i kan ødelægge tallerkenen/platten.

    hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  6. Vi skal jo ikke hænge platter i guirlander oppe under loftet, men istedet placere dem i lidt mindre sammenhænge rundt omkring på vores vægge. Jeg har selv et par gamle blå platter hængende. Én hænger solo i entréen på baggrund af et smukt retrotapet, og den anden hænger i stuen - 30 cm. over gulvet i forbindelse med en lille opstilling på en skammel. Synes det ser super godt ud. Så hæng du endelig dine smukke tallerkener op. Det ville da være synd andet.
    God weekend :-)
    Kate

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de fine! Jeg har gennemsøgt genbrugsbutikker for gamle tallerkener i den stil, men de er jo nærmest umulige at opdrive...

    SvarSlet
  8. Nej ikke op at hænge,nej det bestemmer du selvfølig Selv eller
    lav sådan en opsats af nogle af dem med glas imellem vin glas eller et andet pænt glas

    Knus Og dejlig lørdag til dig Susi

    Sisse :-)

    SvarSlet
  9. Tak Piger

    Tak for jeres søde kommentarer endnu engang.

    Jeg tænker stadig over det, er lidt bange for det ser mærkeligt ud.
    Men jeg må prøve mig frem.

    Ha´en dejlig Weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Jo da, tror det kunne se super flot ud ;)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.