mandag den 30. april 2012

Lav stiklinger af dine pelargonier.

Det har jeg nemlig gjort igen i år og de er ved at vokse sig store og flotte.

Nu varer det ikke længe, før der er blomster på og så kan jeg igen prale af, at det er mine gamle pelargonier der går igen og igen.

Det er også noget billigere at gøre det på den her måde.

Jeg har lavet et indlæg tidligere, hvor i kan se hvordan man gør Her! hvis i skulle lyst til at prøve, det er rigtig nemt og kan næsten ikke mislykkes...

På billederne kan i se en af mine stiklinger, der har vokset sig stor og tæt, de bliver nemlig altid meget tættere og kraftigere end dem man køber...








4 kommentarer:

  1. Det må jeg kigge nærmere på. Mine pelagonier ser højst mærkværdige ud for øjeblikket, så måske jeg skulle prøve med nogle stiklinger.

    SvarSlet
  2. Pelargonia er et must i hagen om sommeren og da er det kjekt å kunne overvintre plantene og ta nye avleggere. Selv har jeg riktig mange i år:-)

    SvarSlet
  3. Super fin blog og dejlige billeder! Mange tak for god inspiration. Jeg har lige blogget on STYLISH MUM's www.stylefig.com/blog.

    Ha en dejlig dag.
    Blog-Love fra STYLEFIG

    SvarSlet
  4. tak for tippet, susi :)
    hvordan opbevarer du dine pelagonier om vinteren ?

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.