fredag den 29. juni 2012

Smukke nye sager!!

Landede på mit matrikel nummer igår og det er bare så flot!!

Har bestilt lidt af de fine sager fra Cotton Candy som Gabrielles.dk er blevet forhandler af.

Jeg kender et par tøser, som jeg tror vil blive rigtig glade for sådan nogen fine sager.

Jeg beholder også noget af det selv, kan slet ikke leve uden:-)) det er da bare så smukke sager, som helt sikkert vil pynte på mit skrivebord.

Hvis i har en lille prinsesse, der skal til at starte i skolen efter sommerferien, så er jeg sikker på de fine sager vil bringe lykke...


Se det store fine penalhus, der kan være mange
fine sager i.

Smuk mobil taske passer til  en iphone

Elastik mappe, den er bare så skøn..

Evigheds kalender






6 kommentarer:

  1. Det er da nogle rigtig fine ting du har fundet til tøserne:-)

    SvarSlet
  2. Det er bare det fineste jeg har set længe... Ku være så sødt i en lille ramme... Findes de som postkort måske??

    SvarSlet
  3. Uhhh.. sikke fine lækre ting du har fået købt dig der Susi.. Er sikker på at de nok også skal bringe glæde hos andre..
    Ha' en dejlig weekend
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Sikke yndige ting. Jeg elsker farverne. Det der I-phone etui er da bare for cute :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare sødt - er sikker på at dem der skal have det vil blive super glade ;0) Knus og god weekend herfra

    SvarSlet
  6. Åh nej!
    De sager ville passe sååå godt til mit nye indkøb fra Pip Studio!
    Suk.. det er dyrt at læse din blog ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.