mandag den 2. juli 2012

Fint lille bord

Igår holdt min veninde og jeg loppemarked i indkørslen og det gik faktisk meget godt, selvom de sorte skyer ind imellem så noget truende ud.

Jeg kom da af med en hel del, men der er meget mere tilbage, så der bliver nogen gange endnu.

Men! Når der kommer noget ud, skal der jo noget nyt ind, så jeg var lige en tur i genbrugen forleden dag og fandt et fint lille bord og en sød lysestage til ingen penge.

Bordet er bare perfekt, til når jeg sidder med min bærbar i sofaen eller på verandaen, eller når jeg lige skal have en hyggelig frokost.

Nu skal det bare lige have en anden farve.

Hvad med jer!! Har i fundet nogen fine loppesager fornylig, for det jo nu man skal se at komme afsted til alle de dejlige bagagerums markeder, der er masser af guld at hente.

Ha´en dejlig uge og kryds lige fingrer for at sommeren snart kommer til Danmark, så vi kan få en skøn ferie...







1 kommentar:

  1. Go' morgen Susi :)

    Hvor er det et lille sødt bord, det er da sådan et man har på sengen og for severet morgenmad på ik?? Hvor er det skønt at du fik solgt en masse ting. Gem nu noget til os, hvis vi en dag skal over hos dig og sige hej ;D)))

    Og tusinde tak fordi du lavede et helt indlæg om min give-away. Og de søde ord .. Du er en skat <3 Og det havde du jo slet ikke behøvet du havde jo lavet et flot link med billede og det hele i venstre side.. Så tusinde tak!!!
    Har du fået kørt i din lækre øse endnu??
    Ha' en dejlig solskinsdag
    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.