søndag den 15. juli 2012

Greengate´s Nye Farve.

Har jeg brugt på det gamle spejl, som jeg købte på loppemarked hos en sød Blogger.

Jeg syntes at den var lige mørk nok til mine pasteller, så jeg har blandet halv delen af farven i cirka en halv liter hvid vægmaling, så kunne jeg bedre få den til at passe ind.

Det er jo også en billig måde at male på, hvis man køber den nogen toner mørkere og bare blander den med hvid vægmaling.

På den måde får man noget mere maling for pengene.

Jeg har slebet lidt slidmærker på spejlet, da jeg syntes det giver mere liv til spejlet og så bevarer det  også det gamle look...

Det er  blevet super flot og har fået sin plads på skabet i køkkenet.

Farven passer perfekt til mine turkis/ grønne lysestager fra Chic Antique  som jeg i sin tid købte hos Tina´s Hjem.dk og mine sprøjtmalet lyserøde stager står så flot til.

Så nu kan jeg glæde mig til det nye Greengate begynder at komme i butikkerne midt i August.














13 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hygsomt ud Susi :) Det er bare blevet så fint det lille spejl. Den glasklokke er virkelig smuk med det trygte tekst på samt den knop. Har nemlig set du havde en ligende et andet sted i huset også,, eller måske er det den samme.. :)
    Ha' en dejlig søndag
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Ja! Jeg syntes også det blev rigtig fint.
    Tror jeg bliver vild med farven.

    Glas klokken er fra Chic Antique jeg har den i to størrelser, den du kan se på billedet er den store og så har jeg en i mindre på min anretter bord i køkkenet.
    Dem er jeg så glad ved.

    Måske du kan finde dem på loppemarked en dag, du plejer at være heldig.

    Ellers skal jeg nok kigge efter dem.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Det er saa smuk, rigtig flot !!!
    Hilsner fra Holland ; )

    SvarSlet
  4. du kan bare det der ... ren hygge ;0)

    SvarSlet
  5. Altid så super flot hjemme hos dig
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Det er blevet super flot :0) Er i øvrigt også ret vild med dit skab.. Jeg skal selv igang med at male mit karlekammerskab og nu overvejer jeg om der ikke skal lidt tekst eller tal på a'la dit;0)
    Altid skønt at kigge forbi dig og få lidt inspiration..
    Ha' en dejlig (regnvejrs!!) dag..
    KH.

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    Har du selv lavet de bogstaver du har sat på skabet?? kram

    SvarSlet
  8. Hej Monique

    Thank You!!

    Hej Merete

    Tak skal du have, hvor er du sød:-)

    Hej Karina

    Tak søde:-)

    Hej Gårdejerinden

    Det glæder mig du kan bruge mine ideer.
    Tallen har jeg købt hos Petitcrapaud.dk
    Så det var nemt at lave.


    Hej Rosa

    Tak skal du have:-)

    Hej Andriette

    De er købt hos www.petitcrapaud.dk

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. I kan finde Petit Crapaud Her: http://www.lecrapaud.dk/

    SvarSlet
  10. Hun har også en fin blog

    http://boutique-lecrapaud.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Super fedt spejl og ikke mindst farven super flot, men du forstå også at sætte tingne sammen susi så det ligner en million

    Knus Sisse

    SvarSlet
  12. Hej Susi

    Som altid når det er noget du har lavet, så er det bare så fint.

    Knus Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.