torsdag den 26. juli 2012

Hindbær Drik

Lige meget hvor jeg befinder mig, kigger jeg altid efter nogen søde flasker eller andet sjovt til at spise eller drikke, det gør ikke noget , det ser specielt ud, så jeg kan bruge det som pynt i mit køkken.

Forleden dag faldt jeg over disse skønne flasker med Økologisk Hindbær/ æblesaft, syntes etiketterne var rigtig søde, så der kom lige et par stykker med hjem.

De kommer fra Fremvand.dk og findes også med hyldeblomst og solbær.


Ønsker jer alle endnu en skøn solskindag:-))










11 kommentarer:

  1. Lækker, lækker - DANSK SOMMER.

    Hav en solrig dag, kære Susi

    SvarSlet
  2. Hvor ser de fine ud, og det lyder da bare super lækker.. ha en dejlig sommerdag

    SvarSlet
  3. Ja, det er nogle yndige flasker. I går så jeg æblemost i svenske flasker, og jeg burde have købt nogle med hjem - de var små kunstværker.
    Ha' en dejlig sommerdag, Susi!

    SvarSlet
  4. Så mye vakkert! Da barna og jeg nettopp var i Danmark fant vi "Antons hindebær" etc. Det var veldig stas siden min eldste sønn heter Anton!

    Finfin dag til deg Susi!

    Klem

    SvarSlet
  5. Hvor ser de fine ud ...
    Ha en dejlig sommerdag
    Knus Karina

    SvarSlet
  6. Ser meget indbydende og forfriskende ud. Dine prikkede glas er jeg helt og aldeles vild med. Må man spørge hvor de er købt ?
    God sommerdag til dig.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Hej Susi..

    Ja, de er bare rigtig søde de flasker, købte selv et par stykker sidste år i marts måned, dog i NETTO.. Jeg kunne heller ikke stå for flasken. Har du smagt dem endnu?? Jeg syntes at de smagte rigtigt fint, de skal bare være helt kolde så er de perfekte på en varm sommerdag..
    Ha' en rigtig dejlig dag
    Knus Tina

    SvarSlet
  8. Hej Amalie

    Ja! Endelig blev det sommer:-)

    Hej Louise

    Tak i lige måde.-)

    Hej Maadam

    Dem skulle du da have købt, for der findes ikke ret mange spændende flasker i lille Danmark.

    Også dejlig dag til dig.-)

    Hej Ellen

    Det var da lidt sjovt, den må jeg kigge efter.

    Også fin dag til dig

    Hej Karina

    Ja! De er rigtig fine i farverne, passer lige ind og smager skønt!!

    Hej Gitte

    Jeg har købt dem hos Møllegaarden.dk og de er fra Greengate fås også i blå og rød.

    Du må også have en skøn dag

    Hej Tina

    Jeg har først fået øje på dem nu.
    Har smagt dem iskolde og de er rigtig gode..

    Også dejlig dag til dig og dine

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Hej Susi

    Din lille 'flaskeleg' er jeg med på... kigger også altid efter flotte flasker...

    Tror jeg skal have pillet et par ud af køleskabet og sat i udstilling

    Noget helt andet :

    Ved du om man kan købe ekstra tøj til Maileg-kaniner small ??


    Fået at vide at det kan man, men kan ikke se det hverken hos Maileg eller Designerleg...
    Nogle ideer ?

    Knus
    fra
    Loppe

    SvarSlet
  10. Hej Charlotte

    Ja! Det er lidt hyggeligt med de flasker.-)

    Har du prøvet hos Møllegaarden,man kan helt sikkert få tøj i størrelse small har selv købt hos Møllegaarden, ellers kig i deres katalog, så er jeg sikker på at Alice( Møllegaardens ejer) vil bestille det hjem til dig.

    Men hvis du har tålmodighed, kan jeg se efter det når jeg skal på lagersalg omkring juletid hos Maileg.

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Hej Susi
    Rigtig søde flasker. Tror jeg må se om jeg kan finde et par stykker. Og så må jeg huske at drikke dem inden frosten kommer, så det ikke er hindbærsaft der løber udover bordet næste vinter :-))
    Knus Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.