lørdag den 25. august 2012

Nyt Skab I Soveværelset

Eller det vil sige, det gamle skab som jeg købte på bagagerumsmarked i Viborg, sidst min veninde og jeg var afsted, har fået en gang lyseblå maling og en sød skabelon, som der er malet på.

I kan se hvordan skabet så ud Her! Inden det fik en makeover.

Skabelonen har jeg købt hos Tanja, som har den skønneste gårdbutik og webbutik Rosen-lund.dk hun har et kæmpe udvalg i Wallstickers og skabeloner, så man får lyst til at gå helt amok, når man besøger hende eller hendes webbutik..
Man kan også få sit eget digt/vers som skabelon, så der er mange muligheder.

Hvis man har lyst, afholder hun aftenshopping for dig og dine veninder eller kollegaer, så i kan shoppe helt uden stress.

Saml 5-12 personer så byder Tanja på kaffe, te og en lille forfriskning og giver -20% på alle ikke nedsatte varer.

Jeg er sikker på i vil få en dejlig aften, der er så hyggeligt på hendes gamle gård.

I kan se meget mere på Tanja´s webbutik Her!

Tilbage til mit soveværelse, måtte bare lige reklamere lidt for hendes skønne butik:-))

Hvis i kigger på billederne, kan i også se min nye lyserøde volang, som jeg har købt hos H&M, de har det lækreste tilbehør til soveværelset i hør i flere farver og størrelser.
De store hvide puder med dobbelt flæser er også derfra...

Jeg har med vilje ikke strøget volangen, da jeg syntes det hyggede lidt at den krøllede:-)

Hvis du lige står og mangler en i 180x200cm så har jeg en helt ny til salg ( købt i forkert størrelse)
Den ligger i min Pulterkasse...



















11 kommentarer:

  1. Det er bare så sødt:) troede kun at man kunne få wallstickers med sort skrift:)
    knus
    charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Charlotte

    Denne her er en skabelon og er malet på, men man kan sagtens få dem du klistre på i andre farver end sort.

    Prøv at se inde på Tanja´s side, der kan du se alle de farver hun har:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt vild med tekst både på mine møbler, vægge og malerier. Der findes så mange gode tekster og wallstickers.
    Den er blevet rigtig fin din lille skab. Klædte godt soveværelset.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Åh, Susi. Du er så kreativ og god til at få lopper til at stråle!!!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare blevet super sødt det skab det er blevet rigtig rigtig hyggeligt dit soveværelse den er rigtig sød den lyserød sengekappe

    Knus Og kram
    glæder mig til på lørdag :-)

    SvarSlet
  6. Bare helt perfekt ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Hej Susi,

    det ser rigtig flott ud!
    Knus

    Amalie

    SvarSlet
  8. Wauuu... hvor er det bare super sødt Susi.. jeg har et soveskab næsten magen til. Uhhh... jeg kunne godt finde på at male det i lyseblåt, nu hvor jeg ser hvor sødt dit er blevet i den skønne farve..
    Tænke tænke tænke.. Det må da prøves..
    Det ser virklig romantisk og lækkert ud på alle billederne..
    Knus Tina

    SvarSlet
  9. Hvor er det blevet fint Susi :0) søde detaljer..

    Min svigerinde har netop introduceret mig til Tanjas Web butik med ordene " pas på - jeg ved du bliver fristet" :0) -og hun havde helt ret, der er mange fine fine ting og jeg er også helt vild med de søde tekster.. Så kan sagtens forstå du fik lyst til at fortælle om butikken..

    ha' en dejlig søndag
    Kram herfra

    SvarSlet
  10. Hej Søde Susi

    Har du selv designet denne maleskabelon? den er rigtig fin..
    Flot skab som altid, glæder mig til at se dig næste lørdag.
    knus Tine

    SvarSlet
  11. Nej hvor er det hele blevet fint! Er sikker på at det flotte soveværelse giver " søde drømme". Kh Lisbet

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.