mandag den 20. august 2012

Puha!! Det varmt...



Hold da op!! Ja nu brokker man sig over det er blevet for varmt, men jeg kan næsten ikke holde varmen ud..

Der har været lidt stille på bloggen, da jeg har ligget med den træls migræne et par dage, tror det den trykkende varme der er skyld i den.

Men nu er jeg nogenlunde frisk igen og har taget fat i de to møbler, som jeg købte på bagagerums marked i Viborg, sidste min veninde og jeg var afsted. ( dem i kan se på billedet)

Kenneth har slebet møblerne og givet taburetten to gange grunder, skabet behøvedes ikke grunder, det skal bare friskes op med en ny farve og noget sjovt...

Tænkte ellers jeg ville have været en tur i haven idag, nu da jeg har buret mig inde i flere dage, men det er altså lige en tand for varmt.

Istedet kan jeg nyde mine nye hortensiaer i de smukke krukker, som jeg fik i gave, af en sød veninde, deler dem lige med jer.

Ønsker jer en dejlig dag...











5 kommentarer:

  1. Ja - puha det er meget varmt. Termometeret på jobbet sneg sig op på 35 grader, det er også en tand for meget for mig.
    Skønne møbler .-)

    SvarSlet
  2. Så er det måske derfor jeg også lider af hovedpine i øjeblikket...hmmm
    Smukke møbler ;-)
    En dejlig aften til dig..knus

    SvarSlet
  3. God bedring til dig og husk nu at drikke rigeligt med vand ;O)

    Mona

    SvarSlet
  4. So lovely things!!! The little white cupboard, so beautiful!!!! Yes, its very hot. Too hot for me :-) 42 Grad on the terrace, no, thats too much!!!

    Greetings, Birgit

    SvarSlet

  5. Hei
    jeg fikk lov å kjenne på den varmen i helga, da jeg var en tur i Danmark og det var godt å kjenne varmen,hehe.
    Her i Norge er det ikke så varmt:(

    Nydelige møbler du har fått deg:):)

    Ønsker deg god bedring og håper migrene forsvinner helt slik at du kan kose deg i varmen:):)

    Klem
    Merethe

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.