torsdag den 18. oktober 2012

Hold styr på sytrådene...

Det kan jeg nemlig nu, har lige fået dette skønne stativ fra Fruhygge.dk  ind af døren og jeg glæder mig så meget til at få det sat op, når mit krearum står klar.

Som i ved er vi stadig igang med badeværelset, så det varer et stykke tid før Kenneth går igang med mit krearum, men det er jo dejligt at være klar med tingene, så jeg hurtigt kan få det til at blive hyggeligt deroppe.

Med i pakken var der også disse smukke skilte fra Ib Laursen, de har bare en smuk patina og passer perfekt til Maileg ting.

De kan også købes hos Fruhygge.dk hun har så mange fine sager.

Prøv og se de fine små kort med trommerne, det er et billede, som jeg har taget og som Mette har fået lov til at bruge og det er der blevet disse små søde kort ud af...

Tak til Mette fordi du var så sød at skaffe den fine holder hjem fra Krasilnikoff som har mange fine ting...

I kan se sytråds holderen rigtig, hvis i klikker Her!

Ha´en dejlig dag derude...









8 kommentarer:

  1. Fru Hygge bliver et dyrt bekendtskab for mig!!!
    Rigtig fine kort - der må kunne laves mange ud fra de smukke billeder du tager Susi :o)

    En dejlig solskinsdag til dig.
    Kh Lise

    SvarSlet
  2. Som altid ser det hele bare godt ud når du har sat det op! Glæder mig til både at se dit badeværelse helt færdig og dit krearum. Det må være dejligt med sådan en handyman i huset og så din egen sans for farver og indretning - så bliver resultatet altid helt perfekt. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Rigtig smart stativ..:-)
    Sådan et kunne jeg godt have brugt den gang jeg syede meget. Nu bliver det mest til at lægge bukser op eller sy et pudebetræk.
    Så hyggeligt julekort..du tager super gode billeder Susi..:-)

    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Smart stativ :-) Og du får dig garanteret et super hyggeligt krearum - Mine 100 trådtrisser ligger i diverse gennemsigtige krukker, men det ser da også meget hyggeligt ud og så bliver de ikke støvede :-D

    SvarSlet
  5. Sikke fine ting og nogle smukke fotos:o)
    Jeg havde også et krearum, da jeg var yngre, og det er så dejligt at have sine ting samlet.

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  6. Hvor er det et smukt stativ. Det må og kan da kun komme til at give et super godt overblik over dine farver.-)

    SvarSlet
  7. hej susi. en rigtig fin trådholder du har købt..jeg har også været forbi Fru Hygge `s side , og må give dig ret i at der er mange fine sager..

    SvarSlet
  8. Sikke et smukt stativ ...
    Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.