mandag den 28. januar 2013

Give Away Nr 7

Så nåede vi halvejs og hvis jeg selv skal sige det, syntes jeg der er så mange fine sager, det lidt ærgerligt jeg ikke selv kan være med :-)

Det syvende Give Away, er sponsoreret af Charlotte som har den skønneste butik Frk. Mage i Gilleleje i Nordsjælland...

Charlotte har haft butikken i snart 14 år og jeg håber hun fortsætter mange år endnu, så jeg lige kan komme forbi, når jeg er hjemme i Hundested, det er nemlig en af de butikker, som jeg skal forbi, når jeg er hjemme...

Frk. Mage er så hyggelig med den måde Charlotte har mixet de forskellige stilarter i et blend af råt, romantisk, retro og Nordisk, den skal helt klart opleves....

Frk.Mage har også en skøn webshop, som er meget populær med lige så mange skønne sager.

Idag starter hun sit udsalg, så hvis i vil gøre et kup, så kig forbi Her!

Charlotte har sponsoreret denne smukke stage fra Walther & Co, den er så flot, er bare vild med deres ting :-)



Hvis i vil være med i min Store Give Away, som trækkes d. 6 Februar 2013.

Kan i se betingelserne og smide jeres lodder i puljen Her!

De kommentarer der lægges under dette indlæg gælder ikke, for så kan jeg ikke styre optællingen, så følg linket og læg jeres lodder der :-)

P.S I kan højst deltage med 6 lodder i min Store Give Away, så har i lagt en kommentar, er det den der tæller i alle mine Give Away indtil den trækkes D. 6 Februar 2013...

Kig forbi igen imorgen, der kommer Give Away Nr 8.....












2 kommentarer:

  1. Det er da godt nok en helt formidabel give-away du har gang i :o)

    SvarSlet
  2. En rigtig sød stage og så skønne ting hos Frk. Mage.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.