mandag den 29. april 2013

Give Away Fra Cinteriors Chalk Paint...

I denne Give Away har i chancen for at vinde Chalk Paint maling og voks fra
Annie Sloan.

Cinteriors.dk  som er den danske Distributør af Annie Sloan Chalk Paint er sponsor for denne skønne Give Away!!!

Cinteriors.dk kan i også møde på Facebook og få en masse ideer til hvordan i maler jeres møbler og får den smukke kalket effekt, i finder gruppen Her!

Har i ikke en Facebook profil, kan i få lige så mange ideer og tips på deres blog Her!

Har i lyst til at se malingen i levende live, kan i finde forhandlere af malingen Her!

I kan også melde jer til et kursus, hvis i ikke tør springe ud i det helt alene, det kan i læse mere om Her!


Det eneste i skal gøre for at deltage i min Give Away er at lægge en kommentar.

Give Away´en trækkes Tirsdag d 7 Maj 2013






54 kommentarer:

  1. Ja tak ....
    Har en kommode der trænger til opfriskning så det ville være fedt ;0)

    SvarSlet
  2. Deltager,min kommode i entreen trænger til en opfriskning.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Uhhh det vil jeg gerne vinde, da jeg har så mange ting der trænger til en kærlig hånd. Skøn side du har og meget inspirerende.
    Mange hilsner Bettina "alle os der elsker fransk landstil"

    SvarSlet
  4. Næh hvor lækkert, har et spisebord jeg gerne vil prøve den maling af på :) så jeg er da helt sikkert med i din give away, søde Susi.

    Er jeg ikke så heldig, ja så må jeg altså have købt noget.

    Knus Helle

    SvarSlet
  5. Uhhh hvor ville jeg gerne vinde denne fine give away. Mvh Helena.

    SvarSlet
  6. Wow..har købt en prøvedåse hjem...skøn maling...:-)

    Giver en flot mat overflade..:-)
    Vil sikkert blive endnu flottere med voks, men den kunne man ikke få i prøvedåse.
    Så jeg vil meget gerne være med i din giveaway...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  7. det ville være skønt med lækker maling:)

    SvarSlet
  8. Det ser spændende ud!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Skøn give away, håber på held til at vinden den,Knuz
    merete

    SvarSlet
  10. Yokopop1975@hotmail.com

    Wow en lækker præmie, deltager gerne

    SvarSlet
  11. Jeg melder mig frisk til denne give-away :o)

    SvarSlet
  12. HEI,
    klart jeg vil være med.... opp-pussing venter fremover her hjemme.
    hilsen fra

    ;-) TOVE

    SvarSlet
  13. Deltager meget gerne, ville så gerne have sådan en væg :-)

    SvarSlet
  14. Veldig kul og spennende maling! Har nettopp malt med kalkmaling og elsker effekten! Blir gjerne med på denne :)

    Anita

    SvarSlet
  15. Uha ja tak 😊 har to små borde som jeg skal male 😊

    Kh Henriette

    SvarSlet
  16. Ej hvor fedt :) sidder og kommer i tanke om aaaaalt muligt jeg kan male med kalkmaling nu :D hehe

    SvarSlet
  17. Så herlig Give Away:)
    Blir gjerne med for er stor forbruker av maling:)
    Pusser opp hele tiden:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med :) Fantastisk Give Away
    kh Selma

    SvarSlet
  19. Jeg er helt sikkert med - flot Give Away <3

    Ha' en dejlig aften søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  20. Jeg vil super gerne være med i din give away, har en masse loppefund i kælderen der ville elske en skøn pastelfarve :)
    Mvh Susanne

    SvarSlet
  21. Jeg deltager gerne i denne skønne give-away ...
    MVH Dorthe

    SvarSlet
  22. Vil jeg meget gerne vinde :-)
    Knus Katrin

    SvarSlet
  23. Vi har lige købt et meget gammelt hus fra 1904, og jeg var så heldig at arve en fin kommode som trænger til en gang maling så den kan komme ind og stå i huset igen :) Så jeg krydser alt hvad kan..

    SvarSlet
  24. Super give-away... jeg har en hel del gamle afsyrede møbler, hvor jeg er træt af den lort-brune farve. Dem vil jeg vildt gerne have friske op med nogen sprælske farver... det ville være så skøøønt :-D

    SvarSlet
  25. Hej Susi.
    Sikke en flot give away, den ville jeg da gerne være med i "kampen" om at vinde :)
    Ønsker dig en dejlig tirsdag :)

    Knus Annika (annika@ohodk.dk)

    SvarSlet
  26. Jeg er med.
    elin_harbo@hotmail.no

    SvarSlet
  27. Jeg har lige opdaget denne fantastiske type maling, mine møbler står i kø for at blive shinet op. Først står min fine gyngestol.

    SvarSlet
  28. Jeg har hørt så meget godt om denne maling, så jeg har flere gamle møbler, som kunne friskes op med denne maling. Krydser fingre. Hilsen Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  29. Hej,
    Lyder bare så spændende. Har nogle køkkenlåger der trænger til nyt liv.
    De bedste hilsener, Lenett - lenett@tiscali.dk

    SvarSlet
  30. Yes please :o) Jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  31. Lækker give away, smider også et lod med i lodtrækningen ;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Ville være dejligt - har en ting eller to der trænger til en opfriskning.

    SvarSlet
  33. Hej Susi <3
    Jeg vil meget gerne prøve denne spændende maling og deltager gerne <3
    Knus Jane

    SvarSlet
  34. Det lyder rigtigt spændende! Jeg vil meget gerne være med! Håber at heldet er med mig :D

    Venlig hilsen Louise Hartmann

    SvarSlet
  35. Har et gigantisk skrummel af et arvestykke..et meget mørkt chatol. Har i årevis bumlet med tanken om at male det, så dette ville være en superfed chance! ;0)

    SvarSlet
  36. Hvis jeg vinder, skal det gamle hængeskab frem fra pulterrummet og males.

    SvarSlet
  37. Kommentar er hermed lagt. Ku godt tænke mig at male mit barskab, som er købt mørkebrunt og i antik-stil...det er super flot, men meget mørkt til vores stue...

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  38. Min nye bænk skal jo males :)) så krydser finger

    SvarSlet
  39. Jeg hopper også med her, og krydser fingre. :o)

    linda.boldreel@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg er også med, trænger til at få frisket lidt op :-) Knus

    SvarSlet
  41. Hej..jeg deltager også gerne... Hvis jeg vinder har jeg en tallerken række der godt kunne trænge til lidt nyt liv:)

    SvarSlet
  42. Den maling ser lækker ud :-)

    SvarSlet
  43. Eigh, det er lige det jeg skal give det gamle spisebord jeg lige har erhvervet, og som jeg skal i gang med at sætte i stand. Ville være så fantastsisk.
    Lægger et maj-lod i lysets og solen tegn, og håber at være heldig. :-)

    SvarSlet
  44. Tak for invitationen til at deltage i din fine give away. Ih, hvor vil jeg håbe, ønske, drømme om tryllestøv og regnbuer, magisk eleksir og fremmede bønner i håbet om masser af held.
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg melder mig da helt klart på banen...:-) - nu begynder livet igen... efterhånden som flyttekasserne bliver tømt...:-)

    SvarSlet
  46. Jeg elsker at male, og vil rigtig gerne prøve denne maling

    SvarSlet
  47. Den slags kan man jo altid bruge ;-) Min mor og jeg har netop slæbt et jalousiskab hjem til hende fra en genbrugsjagt vi var på. Den blev vi ret hurtigt enige om skulle males. Så ville være lækkert!
    Hilsen Frk. Hansen

    www.frkhansen.dk -Nu med give away på bloggen :-)

    SvarSlet
  48. Uh! det var da vist lige i sidste øjeblik jeg opdagede denne Give Away, men jeg må da bare være med :0)
    Nu krydser jeg bare fingre..

    SvarSlet
  49. Mine drenge ville elske det :)

    Jeg er med <3

    Mvh Eva

    SvarSlet
  50. Sommer to do listen er fyldt... Det ville være perfekt at vinde det her :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.