mandag den 20. maj 2013

Give Away Fra Solkrogen.com

Så skal vi til den igen og denne gang er det Solkrogen.com som er den glade giver af ugens Give Away!!!

Lillian har valgt denne smukke indretnings bog fra Rice, skrevet af Charlotte Hedeman Gueniau,  den er så skøn!!! Fyldt med gode ideer og skønne skønne farver...

Et mix af nyt og gammelt med et pift af en god portion humoristisk sans, en farverig bog med ideer til en dejlig afslappet stil...

Solkrogen.com har et kæmpe udvalg af alle de skønne sager fra Rice, Greengate, Ib Laursen, Lisbeth Dahl, Munkholm, Bloomingville og mange andre skønne mærker.

Et godt tilbud har Lillan også altid i butikken, dem finder i her under HOTTE TILBUD

Hvis i har lyst til at følge Solkrogen på Facebook, finder i dem Her!


For at deltage i min Give Away skal i bare lægge en kommentar og gerne med jeres mailadresse, hvis ikke i har en blog, ellers er det svært at finde jer, hvis i skulle blive den heldige :-)

Give away´en trækkes Tirsdag D.28 Maj 2013

Hvis i har lyst til at se mine nye gipsmuffins, kan i se dem på min blog   
"Sommerhusliv Hele Året" Her! 











56 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig give away, den ville jeg gerne vinde :)
    Solkrogen.dk har mange fine ting, kan kun anbefales :)
    Fortsat god dag til dig, søde

    Knus Helle

    SvarSlet
  2. Flot bog, som jeg godt gad kigge lidt mere i :)

    SvarSlet
  3. Super dejlig Give Away og jeg skynder mig at skrive en kommentar, så jeg er med i lodtrækningen.

    Ha' en fortsat god aften søde <3
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  4. Jeg kunne godt trænge til lidt inspiration :) smider en deler rundt på FB og håber at det giver god karma.
    Hav en dejlig aften!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Altid herligt med skøn inspiration og især her i forår og sommetiden hvor det begynder at krible i de kreative hænder :)

    Rigtig god uge!

    Mvh.

    Annesofie ( fiekjeller@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. Jeg er da med, den bog har jeg ønsket mig lige fra den kom på gaden.

    Hav en dejlig aften!

    Mange Hilsner fra Annesofie
    annesb.hansen@gmail.com

    SvarSlet
  7. Prøver lykken :-)

    Mvh Pernille
    pernille.bentsen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Ny flot og indbydende inspiration til indretningen af sit hjem kan jeg altid bruge.
    Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  9. Dejlig give away! Den bog vil jeg rigtig gerne vinde, så jeg er med :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  10. skøn give away

    Jeg prøver :)

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. hvor lækkert - jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  13. Dén bog ville bare passe SÅ fint ind i mit univers. Så... jeg krydser fingre!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  14. Jeg kunne så godt tænke mig denne bog. Så jeg deltager selvfølgelig! :)

    SvarSlet
  15. Den bog ville være fantastisk at vinde! Wauw,den ville være perfekt til mine hængekøjestunder på terrassen :-)
    Jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  16. Den ville være skøn at få fingrene i!
    Hilsner fra Astrid

    SvarSlet
  17. Uh med min kærlighed til bøger, bliver jeg da bare nødt til at prøve lykken her ;0)

    SvarSlet
  18. Sikke en fin give away , håber på held til at vinde den. hilsen Merete maritz.67@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Er helt klart med her, elsker indretning med farver :D

    // Joan / joan@wooz.dk / wooz.dk

    SvarSlet
  20. Her må jeg være med :o)
    monaelisabeth.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Krydser fingre :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  22. åhh den bog har jeg allerede for længst skrevet på ønskelisten. Jeg er VILD med Rice, farverne og humoren i det er lige mig. Det er så uhøjtideligt, men alligevel pænt og NICE. Jeg har bla en del af deres porcelæn. Jeg vil meget meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
  23. SofieKristineNielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Uha, jeg har den bog på min ønskeseddel til min fødselsdag, men jeg vil nu alligevel gerne være med her. Jeg lægger et lod i kurven og håber på at vinde..Pigerne er også blevet bidt af Rice og hele det farverige univers, så den vil falde i rigtig mange hænder her.

    Birthe R. Nygaard birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  25. Hvor vil jeg gerne vinde den bog ;-)

    SvarSlet
  26. Super dejlig give-away, jeg gerne vil slappe af med :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne deltage :-)
    Knus Jette

    SvarSlet
  28. Årh, den bog ser så spændende ud ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  29. nøj den bog ville jeg gerne vinde til min søster (men først skulle jeg lige kigge den igennem ;D)

    SvarSlet
  30. Uha... det ville være en perfekt fødselsdagsgave :-)
    k-wodstrup@hotmail.com.

    SvarSlet
  31. Deltager :-)

    jansegj10@gmail.com

    SvarSlet
  32. Sådan en skøn bog siger jeg ikke nej til :-)

    SvarSlet
  33. jeg vil meget gerne deltage :-) sådan nogle bøger kan man aldrig få for mange af. Dejligt med nye input.
    Hilsen Louise
    louise.lerche@hotmail.com

    Du skal være velkommen til også at kigge forbi min give away: http://louise-lerche.blogspot.dk/2013/05/min-blog-fylder-2-ar.html

    SvarSlet
  34. Mig mig mig! - Jeg trænger til at få noget nyt at kigge på herhjemme, - er for tiden hængt godt op med studiearbejde og eksamensopgave....

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  35. Den bog vil jeg da gerne have fingrene i :D

    Tine
    / Prydeligt Pænt

    tine.juel(at)hotmail.com

    SvarSlet
  36. Den bog ville jeg meget gerne eje. :)
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Ihhhh lækker (og garanteret super inspirerende!) præmie <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  39. Wiiii for en herlig Give Away fra Solkrogen :-D Klart jeg vil være med å prøve lykken ;-)

    Klem Mona

    SvarSlet
  40. Den bog ser skøn ud - så jeg er klart med. Knus Anne

    SvarSlet
  41. Den dejlige bog vil jeg gerne vinde 😍
    Mail :
    Tonechristensen66@gmail.com

    SvarSlet
  42. Deltager meget gerne :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  43. Jeg ville elske at vinde denne fine bog.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  44. Sikke en skøn bog! Den napper jeg gerne:)

    SvarSlet
  45. Skøn skøn bog :) Jeg vil meget gerne deltage.

    Mvh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  46. Ligger et KÆMPE STORT lykkelod i kurven og krydser alt hvad der kan krydses :-) :-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne deltage :) sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  48. Spændende bog! Jeg er med:)

    SvarSlet
  49. den ser bare SÅ inspirerende ud, den bog. den kan nok give mange kreative fif og ideer til mig og mit hjem :-)

    jeg krydser fingre.......;)

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg kan lige nå at være med. Jeg elsket ting fra Rice. Så mon ikke bogen er super.

    SvarSlet
  51. Hvor lækkert :-D deltager gerne
    Hexia3@yahoo.dk

    SvarSlet
  52. deltager :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  53. Eigh, er godt nok sent på den, men vil mere end gerne deltage i denne fantastiske give away... Travle dage har betydet, at noget har måttet vælges til og fra... Ud over jobbet og familien har en del af mit frivillige arbejde med børn o.a. taget lidt ekstra tid, og sådan er det. Jeg er glad for det, og ved at jeg gør en forskel for mange gennem dette... Lige nu er jeg i fuld aktivitet med at få samlet op på diverse mails, dedejlige blogs som jeg følger, det der er lagt lidt til side herhjemme m.m. - Jo Jo - der er fuld aktivitet på dagenes timer... :-)
    tina@mipex.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.