fredag den 20. september 2013

Vinderen er fundet!!!

Ja! Så blev det dagen, hvor den heldige vinder af den smukke Phoebe Mint Greengate pengepung og pasholder sponsoreret af www.gabrielles.dk blev fundet.

Den heldige vinder blev Lotte med bloggen "Guldloks Moster" håber du bliver glad for de dejlige sager :-)

Tusind Tak til alle jer der havde lyst til at lege med, håber i har lyst igen en anden gang...

Tak til Gabrielles.dk for endnu en smuk sponsor gave,det er så dejligt når nogen vil glæde andre.

"Vinderen har 14 dage fra d.d til at kontakte mig, hvis ikke vinderen har kontaktet mig, trækkes der en ny vinder" 


Ønsker jer alle en dejlig weekend.








7 kommentarer:

  1. мои поздравления! супер!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Lotte - Hun bliver nok en glad vinder <3 Jeg må ud og købe en ny pung :-)))))

    SvarSlet
  3. Hej søde Susi

    Jamen jeg ser jo først nu at det er mig der har været så heldig at vinde - jubiiiii ihhhh hvor er jeg heldig.

    Jeg sender dig en mail.

    Knus og kram fra Lotte

    SvarSlet
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.