tirsdag den 17. december 2013

Hjemmelavet Chilimarmelade..

Idag har jeg lavet Anne Hjernøe "Chilimarmelade" og den blev super lækker og perfekt til ostebordet her til jul..

Har ledt som en gal efter en god opskrift på en Chilimarmelade, så det var altså bare pudsigt at den var i Anne Hjernø´s julebog, som jeg har været så heldig og få i pakkekalender gave af en kær veninde.

I opskriften skal der cirtongræs i og jeg tænkte med det samme, at det kan man helt sikkert kun købe i en specielbutik i storbyen og ikke i lille Farsø ;-)

Men jeg skulle nu ikke længere end til Bilka, de har faktisk et stort udvalg af friske krydderier og grønt, så det var dejligt...

Ud af denne portion blev der dette glas, så det er lidt pebret i prisen, men det hele værd ::-)

Bogen kan i købe Her!.


Der er også et nyt indlæg på min blog "Sommerhusliv Hele Aaret" som i kan se Her!



3 kommentarer:

  1. Mums hvor ser det godt ud <3
    Det ser ud til at være en rigtig dejlig bog. Den må jeg se nærmere på :)

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  2. lyder lækkert ... ønsker dig en dejlig jul ;0)

    SvarSlet
  3. Den marmelade kunne jeg tænke at overraske gemalen med.
    Ha´en dejlig december aften søde
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.