torsdag den 12. juni 2014

Mini tyggegummi maskine....

Den fik jeg i gave af min dejlige veninde og jeg er super glad for den.

Den er så sød i den størrelse og endnu sødere efter min kære husbond har sprøjtmalet den for mig i den skønne lyserøde sprøjtmaling "Piglet Pink Light
som jeg varmt kan anbefale og selv har brugt i mange år, den er nem og male med, dækker perfekt og koster ikke en krig ;-)

Da man ikke kan få pastelfarvet tyggegummi, så lige om hjørnet, har jeg købt de skønne jordbær og karamelkugler i vores bland selv butik i byen, de er dekorative, men smager også rigtig godt :-)


I kan finde den skønne farve her! www.galleriroholt.dk


Ønsker jer en dejlig aften....









5 kommentarer:

  1. Wauw. Hvor ser den lækker ud :-)
    Jeg har længe ønsket mig en stor på gulvfod, bare for sjov :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare blevet fin. Smukke glade farver.

    SvarSlet
  3. Det tror jeg nesten er det søteste jeg har sett!!!! Så herlig :))))
    Toveklem :)

    SvarSlet
  4. Nøjjjjjjjjjjjjj, hvor er jeg vildt misundelig. Hvor er den fin :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.