mandag den 30. juni 2014

Sonny Angels hos Gabrielles.dk

Til jer der samler på de søde Sonny Angels, har jeg lige været forbi www.gabrielles.dk og sørme om ikke jeg var så heldig og få lige den jeg har søgt, siden jeg startede med at samle på dem.

Vores lille barnebarn Sofia er vild med dem, men stadig for bette til at lege med dem endnu, så vi leger " Dukketeater" med dem og det er hun vild med.

Gabrielles har flere serier i dem, så kig forbi, hvis i er lige så tosset med dem, som jeg er.

Sonny Angels er japanske "engle drenge", som siges at bringe ejeren lykke og afslapning.
Figurerne er pakket i en "hemmelig" æske, så det kan ikke siges med garanti hvilken engel der vil finde hjem til dig. 


Har oprettet en bytte mappe herinde, så vi har mulighed for at bytte, dem vi har ens, hvis nogen har lyst til det i finder mappen her! 





Ham her var jeg endelig heldig og få fat i....


Her kan i se mine Jule Sonny Angels, de er kun fremme om julen...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.