tirsdag den 2. september 2014

Lav din helt egen tavle!!

Hvis i kiggede forbi i forrige uge, viste jeg et par hjemme gjorte tavler, som jeg havde lavet ud af to gamle vinduer, ellers kan i se dem begge her!

Jeg havde på den ene brugt tavle maling, som jeg havde købt i vores lokale byggemarked.

Men så! Så jeg det nye program " Vores Genbrugshjem"Tv2 et super godt program, som virklig kan få mig til TV-skærmen, der skal ellers meget til :-))

Med denne opskrift, kan i selv bestemme lige den farve jeres Tavle maling skal være.

Jeg vil nu dele opskriften på den hjemme gjorte tavle maling med jer, da Lærke og Jakob har været søde og dele den med mig.

"Vores genbrugshjem" sendes på Tv2 Torsdage kl: 20:00 og genudsendes efterfølgende Lørdag eller Søndag  eftermiddag, alt efter hvordan Tv2´s  program ser ud.

Hvis i skulle få lyst, kan i følge begge par på Facebook.

Lærke og Jakob i Brønshøj finder i her!

Antoinette og Julian på Møn finder i her!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.