onsdag den 1. oktober 2014

Genbrug af søde glas...

De fine små syltetøj, som en sød blogveninde købte til mig i Tyskland, har jeg genbrugt til mine søde sukker blomster og det ser rigtig sødt ud.

De fine lyserøde blomster som i kan se forrest på billedet, har jeg fået idag af en anden sød pige, hun har købt dem i London og de er da bare søde, glæder mig til jeg skal lave gips blomster igen, så skal de helt klart bruges til dem, de passer jo perfekt...

I kan besøge Bonne Maman Her!

Bliver i fristet af deres lækre produkter, ved jeg at Føtex og Super Best forhandler de store glas i mange forskellige slags...

Har forsøgt og få Superbest til at skaffe de små, men det kunne de desværre ikke :-(


Ønsker jer en dejlig dag derude :-))












4 kommentarer:

  1. De glas er så fine, og det er en skam, at Superbest ikke kan skaffe de små.
    Jeg har også købt af de store.
    Det er smukke sager, du har fyldt i ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Det træls Danmark altid skal halte bagud med dine fine sager ❤️

      Knus Susi

      Slet
  2. Sødt! De fine blomster vil være perfekte til dine gipskager <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! De er bare vildt søde ❤️ Tak for din hilsen søde Gitte.

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.