tirsdag den 9. december 2014

Skønne Maileg!

I år er Maileg´s kollektion helt utroligt flot og jeg er kommet til og bruge en del på deres smukke sager...

Min sidste Give Away var sponsoreret af Maileg og det var det sødeste kalender nissehus, som selvfølgelig også kan bruges, selv om det ikke er jul.

Jeg blev nødt til at eje det og bestilte det hos www.gabrielles.dk og har fået det med posten idag, det er meget sødere i virkligheden, så det er jeg bare glad ved.

Med i kassen var der også andre skønne Maileg sager, noget til mig selv og noget til julegaver.

Maileg´s mus er jeg også vild med i år, der er kommet så mange søde, så det er svært og vælge nogen fra ;-)

Har i nogle ynglings Maileg i året´s kollektion , som i bare må eje ?

Husk! Min flotte Give Away fra Ib Laursen, en smuk julelysestage til hele 15 lys.

I deltager her!


















4 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder!!! liebe grüße von angie

    SvarSlet
    Svar
    1. It was so little cute Angie, nice you like them.

      Hugs from Susi

      Slet
  2. Så bedårende. Hvor har du købt scooteren og den røde sofa kære Susi?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Pernille <3

      Det hele er fra Gabrielles.dk

      Hvis ikke hun har det, kan hun muligvis bestille det hjem, hvis det er på lager <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.