onsdag den 21. oktober 2015

DIY med stjerner.....

Så har jeg været igang med lidt kreativt, det bliver ikke til det helt store i tiden,
men lidt er også godt ;-)

Har malet to bakker og en servietholder i lyseblå og med en hvid cirkel i midten.

Jeg har brugt farveprøve, som jeg gør for det meste, både fordi det er billigt, men også fordi jeg syntes det er nemt og arbejde med og giver et smukt look.

I kan se hvordan jeg maler med farveprøve Her!

Så har jeg brugt selvklæbende folie fra www.panduro.dk til den fine stjerne.

De har folien i mange forskellige farver...

Så er det nemlig nemt og skifte stjerne ud, hvis jeg en dag syntes, det kunne være hyggeligt med blomster i midten istedet for.

Men man kan jo også bare male stjernen på, hvis man syntes.

Håber i kan bruge ideen...











4 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.