fredag den 13. november 2015

Nye patentglas fra Greengate...

Så fik jeg endelig de nye Greengate patent glas og de er så fine, meget finere i virkligheden.

Glassene har jeg købt hos www.shop-teglgaarden.dk, som har så mange skønne sager :-)

De små glas er allerede fyldt, det ene med lækre kanelstænger, som jeg har fået i gave af en sød veninde.

Det andet har jeg fyldt med den lækreste chilli chokolade, som jeg også har været heldig og få af den samme veninde, bliver så forkælet for tiden :-)))

Chokoladen har jeg selv høvlet med en ganske alm. kartoffelskræller og er nu klar til en varm koppe chokolade eller som pynt på mit hjemmebag.

For iøvrigt en rigtig sød værtindegave.

De mindste glas passer lige i størrelsen til en plade chokolade på 100 gram...

Ønsker jer en dejlig weekend derude :-)

Husk!!! Min Give Away fra Nordic Chic, i finder den her! 








4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine flag, hvor har du købt dem??

    SvarSlet
  2. Hej Pia

    De er fra Maileg købt hos www.gabrielles.dk

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Altså når jeg ser dine billeder så tænker jeg glad jul.
    Sikke nogle farver. Din kop indgyder til total hygge og tyvstart på glögg.
    Rigtig skøn søndag

    Charlotte

    SvarSlet
  4. Hvor kan du altid få tingene til at ligne en million. ❤️

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.