fredag den 18. december 2015

Gammel bakke har fået nyt liv...

I sommer fandt jeg en gammel jernbakke til bare 20 kr.

Har malet den med Annie Sloan Chalk paint fra www.flot-skrot.dk som har masser af skønne farver og vælge imellem

Malingen binder på næsten alt, så det bare og komme igang...

Efter malingen har den fået en fin Abelone blomst på, som jeg har sat på med decoupagelim fra www.panduro.dk

Syntes selv den blev så fin, så jeg er igang med endnu en, som jeg har købt i Ikea til bare 80 kr.


Har også lavet en bakke med stjerne på, den kan i se se her!







3 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Sikken en flot bakke du har lavet :-)
    Har ogsä en stäende, som jeg vil have blomster pä.
    Har du brugt en serviet eller hvad er blomsten sa fast pä inder du limer ?
    Knus
    Birna
    http://stylistin.blogspot.ch/

    SvarSlet
  2. Bakken var sort, så er den malet med " Pure White " Chalk Paint samt lyseblå kant . Så er den slebet med en blød slibe svamp og tørret godt af for støv med en tør klud. Derefter har jeg klippet Abelone blomsten af posen med en lille saks ( Tildas den lille saks er ideel til den opgave ) Så har jeg limet blomsten på bakken og ladt den tørre i et par timer. Derefter har den fået 3 lag decoupage/ limlak på hele bakken ( bruger en fugtig grydesvamp til at smøre limen på med ) 😘 Det er lige så holdbart som almindeligt lak

    SvarSlet
  3. Hejsa Susi.
    Sikke dog en fantastisk bakke. Den er blevet så fin, den med stjernen på er også enormt sød.
    Rigtig skøn søndag

    Charlotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.