søndag den 7. august 2016

Maileghus til vores barnebarn...

Idag fylder vores dejlige barnebarn Sofia hele 3 år, tiden går alt for stærkt...

En af vores gaver til Sofia er dette Maileghus, som vi næsten selv har lavet.

Dvs. huset er købt i Ikea og hedder " Flisat " og koster 199 kr.

Så har jeg malet og tapetseret det med Maileg´s gavepapir på bagbeklædningen og sat Maileg servietter på to af væggene.

Så har min mand sat et sødt lille vindue og en dør i og snedkereret den fine seng med trappe, samt et fint gelænder og sidst men ikke mindst den fine vaskemaskine ...

Sofia blev rigtig glad for huset og vi håber med tiden, vi for lov til at bygge ekstra rum på, når hun bliver lidt større.

Huset kan stå eller hænges op på væggen, hvis man ønsker det.

Håber i kan bruge ideerne til jeres søde børn eller børnebørn.

Tak fordi i kiggede forbi :-))



























Sådan så det ud, inden vi gik igang ...





11 kommentarer:

  1. Kære Susi
    Tillykke med dit barnebarn :-)
    Hold da op hvor er det flot - er sikker på at dit barnebarn blev rigtig glad og kan have glæde af det flotte hus i rigtig mange år :-)
    Mit barnebarn bliver 2 år på tirsdag og vi har været til fødselsdag i dag. Min datter på 15 år er helt vild med at male på sten i øjeblikket og hun havde malet 10 små sten med tallene fra 1-10 og så havde jeg syet en lille pose hun kunne have dem i. Hun blev super glad for dem - hun elsker nemlig at lege med sten og har lige lært at tælle til 10 :-)
    Jeg tænker at jeg må i IKEA og se om jeg kan lave et hus til mine små Maileg. Så kan hun lege med det når hun kommer på besøg.
    kærlig hilsen Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Pia

      En forsinket Tillykke med dit kære barnebarn <3

      Det lyder bare som en rigtig sød ide med de sten, den tror jeg Sofia og jeg vil låne en dag.
      Du må igang med et dukkehus til hende, er sikker på det vil bringe lykke <3

      Knus Susi

      Slet
  2. Stort tillykke med dit barnebarn søde Susi....
    Ja jeg kan lige forestille mig hvor glad hun blev. Det er blevet til en drøm og må indrømme jeg bare har lyst til at komme i gang.
    Men jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal lave det til :)
    Men kæmpe inspiration.

    Rigtig skøn mandag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde

      Ja! Hun blev rigtig glad for det, så er det jo det hele værd.

      Kan godt forstå du får lyst til at lave et selv, jeg tror faktisk også jeg skal have lavet et mere til mig selv, det er bare så fint og nemt og gå til, når huset er gjort klar til at sætte sit eget præg på.

      Knus Susi

      Slet
  3. Hello,
    very nice inspiration photo !
    Beautiful day Susi.
    Renča

    SvarSlet
  4. Nejjjjj, hvor er det fint - I er bare dygtige, både din mand og dig :)
    Mvh
    Margrethe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Margrethe.

      Dejligt du kiggede forbi.

      Knus Susi <3

      Slet
  5. Bellísima casita !!!!1 y lo bonita que ha quedado decorada, su nieta estará encantada , le felicito .
    Besos.

    SvarSlet
  6. Nej hvor er det bare sødt og fint. Mit barnebarn er lige blevet to år, så jeg kan vidst godt nå at lave sådan et dejligt dukkehus til hun bliver tre år. Jeg er ihvertfald blevet vildt inspireret og får mega meget lyst til at komme igang. Tusinde tak for skønne billeder.
    Rigtig dejlig aften til dig

    Lone

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.